{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.684 visninger | Oprettet:

Vil IKKE drikke af vandkop... HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley

Jeg har en dejlig Nordsvensk vallak på 3 år, som jeg er igang med at tilride, og han er bare kold i hovedet, og SÅ lærenem, han skal bare have tingene vist én gang, også sidder det fast... Så det er virkeligt lækkert, ingen problemer der..
MEN... Drikkekoppen vil han IKKE have noget med at gøre.. Startede med at stille en vandspand ind til ham i starten, for vidste godt at han ikke havde prøvet at drikke af vandkop før, også troede jeg at det nok sku komme af sig selv..
Og det er snart 2 måneder siden, og han vil stadig ikke! Har prøvet alt, har dyppet hans mule ned i det, lokket ham med gulerødder, alt muligt, og han vil bare ikke.. Så han har stadig vandspanden inde hos sig, men den er han begyndt at vælte, HVER DAG, selvom jeg binder den fast.. Har også prøvet at lade være med at stille vand ind til ham, og så på den måde "tvinge" ham til at drikke af vandkoppen, men han gør det stadig ikke .. Kan se, at han ikke rører det, for presser vandet ud til ham i vandkoppen, så han bare skal gå hen og drikke af det, men det er aldrig rørt dagen efter..
Det er som om han godt ved at vandet er der, men han gider bare ikke drikke det fra vandkoppen...

- Håber I kunne komme med nogle forslag om hvad jeg kunne gøre, og om I selv har oplevet noget lign smiley

Mette & Lau


Kommentarer på:  Vil IKKE drikke af vandkop... HJÆLP!!!
Kommentér på:
Vil IKKE drikke af vandkop... HJÆLP!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce