{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

slappe af. {{forumTopicSubject}}

hovrdan kan jeg få frida til at slappe af? hun er næsten altid meget anspænd syns jeg. og jeg har haft problemer med at få hende ned, men har nu fundet ud af at vis hun slapper helt af går hun nemt og flot ned. problemet er bare at hun meget sjældent slapper af. jeg er selv helt afslappet omkring hende og når jeg rider. jeg har overvejet backsblomstermedicien, nogen der har erfarring med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slappe af.
  • #1   7. nov 2007 Lad være med at arbejde hende ned.. Rid mange volter og slangegange og underlige figurer for at få hende til at bliver opmærksom på dig og få hende godt løsgjort, smiley

• #2   7. nov 2007 snakke rigtig meget med hende når du rider, snakke beroligenede, ikke hæve stemmen på noget tidspunkt, lave lidt hyggeridning uden sadel så hun finder ud af at det faktisk kan være behageligt at slappe af;)

• #3   7. nov 2007 Pauline: jeg skal dårligt nok tænke på at ride ind på en dressur bane før hun sveder og skummer og jeg skal slet ikke lave volter med hende, det kan hun slet ikke tage.
    '
    Nøjsen: jeg hæver stemmen når hun vil stejle, på intet andet tidspunkt. jeg rider uden sadel´i forvejen, vis hun tripper afsted for jeg hende altid til at slappe af (så meget at hun ihvertfald ikke tripper) før jeg begynder at kræve noget af hende igen.

• #4   7. nov 2007 masage hjælper ofte

• #5   7. nov 2007 janne: det kunne være jeg skulle overveje smiley tak.

Mia f: jeg rider med så løse tøjler så muligt, men hun vil bare meget gerne løbe;)

• #6   7. nov 2007 kan se det er en traver, det kan kræve MEGET arbejde at omskolere den... Selvom den ik vil lave vendinger/ volter skal du gøre det, lav dem bare ik for små til at begynde med... travere er ik vandt til at vende så små vendinger som det bliver på en bane så det vil være svært i starten før hun bliver sterk. tænk ik så meget på hvor den har hovedet, det kommer senere;)

• #7   7. nov 2007 Tiril: Det er 3-4 år siden den gik som travhest og har været redet som dressur hest indtil, vis jeg laver volter, begynder hun bare at galopere, vis jeg så laver dem mindre kan hun da bare galopere langsomt;)

• #8   7. nov 2007 Massage vil måske hjælpe:
    T-touch massage.

• #9   7. nov 2007 Onelikeanother: det hjælper gså, bare ikke når jeg rider. har prøvet det ellers, det er vildt godt!

• #10   7. nov 2007 Mærkeligt at hun sveder ligeså snart i er på en dressurbane? Måske har hun haft en dårlig oplevelse ?
    Du kan købe noget "mad" pulver som er til urolige heste, der virker stressede osv. Det hjælper .. Kender en hest der fik det og den hest er meget roligere nu smiley
    Tænkte på er det kune når du rider hun er anspent osv?
    Hva hvis du går en tur med hende?

• #11   7. nov 2007 Sådan er min også. Det kan kun rides væk med en masse tålmodighed. Og så må du nok regne med, at den aldrig vil blive helt afslappet og rolig

Kommentér på:
slappe af.

Annonce