{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Ihh altså, de forældre!! {{forumTopicSubject}}

Da vi købte Impulz gjorde min far det klart for os at der aldrig ville komme til at stå en trailer i vores indkørsel, og jeg skulle bare ud til et par klubstævner på ham.. Men efter 3 uger er det nu blevet til at han synes vi skal have egen trailer og han går næsten mere op i stævner end mig og min gør xD Haha, tror liiige han skal slappe lidt af, skal jo lige op og sidde på dyret inden alt det der smiley Men det er nu dejligt at han pludselig er gået fra kun at støtte økonomisk, til også at interessere sig lidt smiley Han har også været på gården og hilse 3 gange, hvor han aldrig var derude da jeg red Cæsar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihh altså, de forældre!!
  • #1   8. nov 2007 *end mig og min MOR gør xD

    Glemte lige et ord x)


  • #3   8. nov 2007 Det er lidt skræmmende xD Hver eneste dag når jeg kommer hjem derude fra skal han også høre hvordan det er gået og sådan xD

  • #4   8. nov 2007 Det ska du være glad for. Min far var kun interesseret når jeg sprang, aldrig dressur. Har kun min kæreste som interessere sig for ridningen idag smiley

  • #6   8. nov 2007 Jeg ville være overlykkelig hvis det var min far.

    Min far synes heste stinker og de kun er født til at æde.


  • #7   8. nov 2007 Det skal du være glad for! min mor spørger aldrig d:

  • #8   8. nov 2007 Det kender jeg godt..
    Har haft de tykke over et år ...

    og jeg tror han har set den 5 gange inden jeg fik dem hjem...
    Nu går de hjemme ved os og jeg tror næsten far ser hestene mere end jeg...

    Ind for tiden hjlæper han mig med og lukke heste ud...

    Så tager han Rico mens jeg tager Winner,,,

    Men selv om vi ved at han holder meget af hestene prøver han hele tiden og vis at han ikke kan lide dem, som at spørge hvordan de skal spises...



  • #9   8. nov 2007 jeg er sammen med min mor 24 timer døgnet rundt undtagen når jeg er i skole og hun er på arbejde da hun selv har hest så er hun altid inærheden og nogle gange er det bare så irre..
    meeen det er rart for når man ser på andre forældre som bare aldrig nærmers sig deres heste..
    har ingen far eller min mor er alene med mig og min bror og den ene kærste min mor har haft var min tidligere dressur underviser og han var jo som sagt og selv skudt i heste;)


  • #10   8. nov 2007 ej det da herligt smiley

    Jeg er evig taknemlig overfor mine forældre de støtter mig i opstart af araberavl, i starten stod jeg selv med det.. Men nu er begge mine forældre hoppet med på vognen og vil altså også gerne være med til at starte stutteri op.. Og de glæder sig ekstremt til show smiley
    Det så herligt smiley

    Jeg skal engang købe gården og føre avlen videre smiley


  • #11   8. nov 2007 Er skam også glad for det smiley De støtter mig i alt, ligemeget hvad jeg gør og vil smiley Min far har aldrig rigtig brudt sig om at jeg red, han havde en uheldig oplevelse som barn. Men det er ligesom om alt er anderledes med Impulz, han gik bare direkte ind i hele familiens hjerter. Selv min lillebror sagde da vi var oppe at se ham; "Ham vil jeg gerne have at i køber." Så det kan være jeg også kan få gjort min lillebror hesteinteresseret xD Haha smiley

  • #12   8. nov 2007 min mor og far støtter mig 200% smiley
    mor er næsten altid der når jeg træner og komenter også smiley
    og far køre mig til stævner i firjuls trækkeren der kan kun være 2 i så køere mor og min søster bagved i den anden bil så der er i hvert fald ikke noget at brokke mig over fra min side smiley


  • #13   8. nov 2007 det er ligsom mine forældre det sagde de os i starte at vi KUN fik hesten intet andet. kun udstyr,

  • #14   8. nov 2007 Dejligt smiley ..

    Mine forælder har altid være meget meget interssert i hvordan det gik med mine heste, og har altid ville hjælpe til stævner og sådan ..

    Så min far har taget trailer kørerkort, og kører mig til alle de stævner jeg vil, og nu vil han gerne købe ejen trailer smiley ..

    Og besunden flyttede vi for snart et år siden på gård smiley .. som ligger lige ved siden af den gård hvor jeg stod opstaldet før, så ridehal har jeg stadig jeg kan ride i, og mine venner der over smiley ..

    Det viser også bare hvor meget de går op i det, når de vil købe en gård og det hele, og har givet mig 4 heste smiley ..

    Jeg er rigtig glad for at de vil hjælpe mig så meget, og med til stævner og sådan, selv om det ikke er det jeg går allermest op i, men mine forælder synes også det er rigtig hyggeligt når jeg bare hygger rundt med hestene, og ikke bare tager det hele seriøst ..


  • #15   8. nov 2007 Min mor sagde os allerede fra da jeg startede til ridning, jeg måtte ikk få hest, jeg måtte ikk få hund og måtte ikk få kat XD har så alle dyrene XD ..
    Hun sagde os at vi ikk skulle have trailer, og nu leder vi efter en billig trailer haha x)


  • #16   8. nov 2007 Og min far sagde også at da jeg skulle købe et føl, skulle det var en hoppe, så vi kunne få nogle føl når den blev gammel nok smiley .. For han vil også godt prøve at få nogle små føller, og det er jo oplagt når vi har ejen stald, men kæmpe foleboks i og det hele smiley

  • #17   8. nov 2007 Men = Med

  • #18   8. nov 2007 min far går meget op i jeg skal starte. Både i dressur og i spring. Og hvid det går dårligt er det altid hesten der er i dårlig kondi.

    Hader det ?!


  • #19   8. nov 2007 Wicki - Der har jeg heldigvis nogle søde forældre. Får aldrig skæld ud, men tager altid en snak med min mor bagefter hvad jeg lavede forkert og hvad jeg kan gøre bedre næste gang.. Hun er selv gammel rytter :D. Herhjemme er det aldrig hestens skyld, men derimod rytteren(mig xD).

  • #20   8. nov 2007 * søde forældre på det punkt..

    Suk.. Tror snart jeg bare går ind og sover xD


  • #21   8. nov 2007 ejj det er da godt for jer smiley

  • #22   8. nov 2007 Det er bare nedern. Red på et tidspunkt dressur stævne med 39 i feber og banen var blød. Det gik at H****** til. Det var jo min skyld, men den gamle(min far) truede med af sælge min hest

  • #23   8. nov 2007 Wicki H - Ej, stakkels dig smiley Jeg havde slet ikke fået lov til at tage afsted...

  • #24   8. nov 2007 min mor rider selv, så hun tager med i ridehus, til stævner(kører selv) osv.. dejligt :o)

  • #25   8. nov 2007 Wicki H - Jamen hvis du var syg kunne du jo ikke gøre for det. har du stadig hesten ?

  • #26   8. nov 2007 Ej hvor fedt!

    Efter min mor købte sunny girl til mig er hun også blevet meget mere interesseret i arbejdet med hende og alle de sager. hehe

    Min far ville heller aldrig købe en trailer, kun en enkelt trailer (hvilket ville være bedre end ingentingt) , men ville gerne have en dobbelt hestetrailer med sadelrum, får når man kører til stævner hvor overnatning er inkl er det altså rart med ekstra plads ved siden af hesten, og bilen kommer ikke til at stinke af hest, fordi udstyret nu er i sadel rummet.. hehe

    Men nu har vi den trailer jeg gerne vil have, ikke til hans største begejstring, haha XD men min mor wer skdie glad forden, for nu stinker hendes bil ikke af hest længere ! xD

    Så det er rart. <:)



Kommentér på:
Ihh altså, de forældre!!

Annonce