{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken - undertrøje
  • #1   31. jan 2023 Træls. Hvordan er den i huden og pelsen, og holder du den ren for sved og snavs? Sveder den under dækkenet? For hvis der sidder sved eller fedt i pelsen, kan det godt være hårdt ved dækken og hud.

    Hvis den ligefrem får hudafskrabninger og sår, så kan det give infektioner, og så tror jeg ikke en gang helosan eller andet alternativt påhit kan kurere det. Så sikre dig, at hygiejne er i orden.

    Et dækken, der passer skal ikke give slidmærker. Showshine kan hjælpe det til at glide på pelsen, så dækkenet ikke kommer til at sidde og stramme.


  • #2   2. feb 2023 https://www.matas.dk/avivir-aloe-vera-gel-150-ml
    det bruger jeg altid til sår mm

    jeg har så haft problemer med sår efter undertrøjen. Som jeg havde meget svært ved at få til at hele rigtigt. Så selv i dag vel 15 år efter ses det tydeligt hvor undertrøjen har gnavet
    så jeg bruger dækner fra ab rideudstyr af deres eget økonomi mærke. De passer fint med mine heste, da de ikke sidder tæt



  • #3   13. feb 2023 Hej, vil det være en mulighed at ligge en undertrøje på? smiley

    Har selv stået i samme problem for en uge siden, min har nu fået undertrøje på, og er allerede meget bedre smiley

    Alt efter hvad str. Din skal have har jeg en helt ny i str. M liggende, var for stor til min desværre så er kun prøvet på

    (Billede af den i str. M)


    profilbillede
Kommentér på:
Dækken - undertrøje

Annonce