{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Nogle spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Her er lige noget jeg har gået og tænkt over:

1) Hvad er klikkertræning? Og hvordan gør man?

2) Hvad er forskellen på schenkelvigning og versade?

3) Jeg går til ridning og vi får at vide at vi skal holde hænderne nede og samlede. Når jeg ser privatryttere eller prof. ride, så rider de med hænderne langt oppe og langt fra hinanden - som vi får at vide vi ikke må holde hænderne. Hvad er så det rigtigste?

Kald mig nu ikke dum bare fordi jeg ikke ved det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle spørgsmål
  • #1   10. dec 2004 tror klikkertrænning er sådan noget Bent Branderup rider, men hved det ikke. Jeg rider med hænderne lidt oppe og langt fra hinanden, for hvis jeg har dem samlet kan jeg ikke så let give hesten de rigtige signaler. både i grimen og med bid.



    Ingen spørgsmål er dumme


  • #2   10. dec 2004 Vil absolut ikke kalde dig dum.

    God Damn..taversade vs. versade.. god damn, jeg kan ikke huske det.. men det er noget med hvilke sopr hesten går på.

    Clickertræning: (link fjernet)

    Mht. hændernes position, kan jeg ikke svare på hvad der er mest rigtigt. Selv holder jeg hændene ca en håndsbedde over forsvitslen, dvs. når der går en lige linie fra bid, til hænder og til albue.


  • #3   10. dec 2004 Ved I, hvor man kan købe sådan en klikker og hvad den koster? Jeg vil gøre ALT for at Klaus blev lidt mere velopdragen!!!

  • #5   10. dec 2004 har også ledt efter clickere uden held, men har fået afvide at man kan købe dem i de fleste dyrehandlere og dem der handler med dyreartikler, da de jo også bruges meget til hunde.

  • #6   10. dec 2004 Carina: Fedt tak! Sig til hvis du finder en!

  • #7   10. dec 2004 Det skal jeg nok smiley

Kommentér på:
Nogle spørgsmål

Annonce