{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Forsvunden pakke, hvem betaler? {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop solgt et skridttæppe, og sendte det afsted, torsdag i sidste uge, gennem transportfirmaet GLS. GLS sætter pakkerne, hvor man vil have det, hvis der ikke er nogen hjemme eller tager pakken med igen, og i dette tilfælde sagde køber at de skulle sætte pakken i porten. Men køber har tilsyneladende aldrig modtaget pakken? Vi har ringet til GLS adskillige gange, og de hævder at have afleveret pakken, og kan endda beskrive hvordan der så ud i den port de satte pakken, hvilket passer med hendes port.. Vores dilemma er så, HVIS pakken ikke dukker op, skal jeg så retunere pengene, eller er det købers problem?
Vi fik afvide af GLS at de ikke vil erstatte noget, da køber sagde at de måtte stille den i porten, så hvis den er stjålet, kan de ikke gøre noget.
VI ved jo ikke engang om hun snyder os, og egentlig har modtaget pakken?
Jeg vil jo heller ikke bare være en uretfærdig sælger, men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre?

Nogle der har prøvet noget lignende ?
Hvad ville i gøre i denne situation?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsvunden pakke, hvem betaler?
Kommentér på:
Forsvunden pakke, hvem betaler?

Annonce