{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Falder for grænsen, vurdering af pony {{forumTopicSubject}}

Da jeg falder for aldersgrænsen her til nytår, skal Ølle jo sælges på et tidspunkt. Men jeg ved ikke rigtig hvor meget jeg kan få for hende, så tænkte at jer kloge hoveder måske havde en ide om det smiley
Ølle er en blandingspony, sandsynligvis med noget knapstrupper i, ingen ved det med sikkerhed. Hun er født i juni 2000 og er 147 i stg.
Hun er startet t.o.m. LA1 på distriktsplan og blev 3’er i sin første LB2 på C-plan sidste weekend. Hun går øvelser til LA3 og vi er begyndt at træne øvelser til LA4. Hun er kun redet seriøst fra hun var 5, og det sidste år er det gået utrolig stærkt. På klubplan har hun gået t.o.m LA2 til 65 % som vi vandt, og LA1 til 71 %.
Udover sit store potentiale i dressur springer hun også med en rigtig fin teknik og hun elsker det. Hun er startet til og med LB, hvor vi fik 4 fejl – grundet en volte. Pga. min manglende interesse i spring er hun ikke længere, men hun kan sagtens komme længere med mere træning.
Hun har desuden 3 rigtig gode gangarter. En rigtig god skridt, med stor overtrædning og brug af ryg. En god trav med stort rygsving, skulderfrihed og haseaktion og en galop, som ingen anden pony. Hun galopperer rigtig stort. Springer godt igennem og kommer godt bagfra.
Ølle har et rigtig dejligt temperament. Hun er meget omgængelig og nem og ride. Er super sød på tur og trailer og trafikvant.
Der er rigtig meget tilbage i hende og hun vil kunne komme utrolig langt ! Det er kun rytteren der sætter begrænsninger med hende.
Hun er ren i dyrlæge.
Hvor meget kan jeg tillade mig at sætte hende til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falder for grænsen, vurdering af pony
Kommentér på:
Falder for grænsen, vurdering af pony

Annonce