{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Solstråle historie! (o: {{forumTopicSubject}}

Jeg får lige lyst til at fortælle hvad jeg har oplevet...

Det hele startede med, at Maddie stod et sted, hvor der var gode forhold i starten; hun havde en dejlig boks, og store folde. Det var sommer, så vi red på folden, hvilket var helt fint dengang.

Så blev det vinter, og forholdene begyndte efterhånden at blive meget dårlige. Maddie kom til at stå på staldgangen, hvilket 3 andre ponyer også gjorde. (I en stald, hvor der var plads til 4 heste, blev der faktisk proppet 8 heste ind!). Nu reseverede vi plads til et sted, som 'X' ejer.
- Sådan stod Maddie i noget tid, og jeg havde ikke fortalt mine forældre det, fordi jeg havde rimelig meget at tænke ¨på, på dét tidpunkt.

En dag tog min far med ud til Maddie, og han jeg fortalte ham det så. Da vi kom hjem fik min mor det selfølgelig af vide, og hun sprang hurtigt op af stolen. (Hun går faktisk lige så meget op i at Maddie, som jeg gør. Altså i forhold til hvilke forhold hun står under, osv.)

Så samme aften ringede vi til 'X'. Vi havde som sagt reseveret plads på hendes gård, men min mor ringede altså til hende. Dette var jo en nødsituation!

'X' var meget rystet over forholdene på stedet hvor Maddie stod, og hun sagde at vi kunne komme op og så kunne Maddie stå i boks på hendes gård til d. 29, og så stå i spiltov, indtil der kommer en fri boks, som hun så kan overtage. Jeg var simpelthen OVERLYKKELIG!

Min mor ringede næste morgen til ejeren af det sted hvor hun stod nu, og fortalte at vi flyttede Maddie. Svaret lød blot: "Det lyder da fint." De har før bare sagt, at hvis vi var utilfredse, kunne vi da bare flytte. Tsh.. Nå, men nu skulle vi bare væk derfra, og det kom vi da samme dag. Jeg trak Maddie op til det nye sted (der er ikke særlig langt), imens min mor kørte alle mine ting derop.

Maddie tog det bare helt super! Og hesteejerne deroppe er vildt flinke og hjælpsomme. Der er ridehal, kæmpe bokse, fold fra morgnen til kl. 17, fodring hver morgen og aften, osv. Det er VIRKELIG luksus i forhold til der, hvor vi kom fra! Helt fantastisk.

Nu er det altså onsdag, og hun ankom til stedet i mandags. Hun er jo kun 5 år, men hun tager bare det hele så godt, så jeg er... VIRKELIG.. VIRKELIG glad!

Jeg ville egentlig bare dele min dejlige historie med Jer :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solstråle historie! (o:
Kommentér på:
Solstråle historie! (o:

Annonce