{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Ihh, nu gider jeg ikke hest mere >.< {{forumTopicSubject}}

Ja, nu skal i bare høre. .

Det hele startede for omkring fem måneder siden, da min hest pludselig begyndte at blive halt, først når vi begyndte at trave, og til sidst hele tiden.
Vi kontaktede så dyrlægerne, og fik afvide vi skulle komme ud på klinikken. Hun blev undersøgt i hoved og røv, og røntgenbillederne viste ikke noget. Senere fandt de så ud af at hun manglede ledvæske, og hun evt. havde forstrukket eller forstuet noget i koden.

Derefter fik hun tre ledbehandlinger, og jeg fik af vide at hun skulle stå i tre uger, og så kunne vi begynde langsomt op igen, jaja..
Pludselig begyndte benet så at blive varmt og ømt, vi ringede så igen. Dyrlægen kom ud dagen efter, og gav endnu en behandling. Vente, vente i atter tre uger..
Da de så var gået begyndte vi meget langsomt op igen, og da vi kom til traven, ja så var hun stok halt... Igen..

Så ringede vi igen igen, (tre uger siden ca.) denne gang var det så en anden dyrlæge der kom ud, altså det var som om hun ikke vidste hvad der var hoved og røv smiley Og selvom hun kunne se at Nante var helt når hun bare gik, ja så skulle hun se hende i trav i longen :S Sikke et syn..
Så fik vi atter en gang udlevet en gang smertestillende som jeg skulle give i en uge.
Nogle timer efter ringede den anden dyrlæge så og sagde at han altså gerne ville se hende >.< på den igen..

Han kom så ud og gave hende ENDNU en ledbehandling.. Nu er det ti dage siden han var der.

Her til morgen vågnede jeg så ved min mor kom løbende op ad trappen og sagde at jeg skulle skynde mig at tage tøj på, for Nante kunne ikke stå på benet mere, og hun var faldet.. FUCK tænkte jeg bare.
Vi kommer så ud i stalden, og det går vidst hurtigt op for alle at det er rimelig akut, så vi får tilkaldt en dyrlæge der så kom en time efter.

Han undersøger hende, og finder så ud af at hun har skåret strålen op, helt ind til læderhuden smiley plus det også var blevet til en lille hovbyld ;(

Nu er det fem måneder siden hun begyndte at blive halt, og vi ved stadig ikke hvad der er galt, og så får hesten sørme også en dejlig hovbyld oveni >.<

En ulykke kommer sjældent alene smiley

Langt kedeligt indlæg, men jeg er bare ved at være lidt træt af at være heste ejer, håber i forstår (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihh, nu gider jeg ikke hest mere >.<
Kommentér på:
Ihh, nu gider jeg ikke hest mere >.<

Annonce