{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

;/ Ihh hvor er jeg sur ): {{forumTopicSubject}}

Ja. ! Nu har jeg været glad for at være her hjemme i to dage Yes! fedt tænker jeg .

Så idag har vi klippet anemone og det kunne hun ikke lide oppe ved ørene, og jeg var simpelhent så bange for der skulle ske min mor noget. hun stod foran hende og holdt hende og hun stejlede, eller hoppe i hvert fald, så jeg sagde hele tiden hun skulle give slip. og så tænkte hun hele tiden på det dårlige, allerede da vi havde taget det første strøg så begyndte hun, hvordan skal vi lave det der under sadlen, og hvordan med oppe ved hovedet osv. ihh.

når men da vi så kommer hjem får jeg lige den der smidt i hovedet " du er os altid sur, og jeg gider fandeme ikke hjælpe dig hvis du skal blive så sur."
ja rihgt står jeg så bare og tænker undskykd jeg passede på dig. det ville hun altså ikke høre på og blev så lige pludselig endnu mere sur . ja ! men så ville hun da bare ikke hjælpe mig mere.

så gik der ikke lang tid før jo også lige fik af vide, du skal altså ikke ligge op til x han er alt for gammel og alt muligt. så tænkte jeg bare igen . Yes man! han hjælper mig fordi I skaber så mange problemer for mig altid. og man kan sku da godt være venner og snakke med noget der er omkring 10 år ældrere end en selv. men jeg var ulækker hvis jeg gjorde det også videre. Ihhh hvor er det irriterende.
jeg var lige blevet så glad ;(

skulle lige ud med det. og det er ikke første gang jeg får smidt alle sådan nogne ting i hovedet og min mor er sur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ;/ Ihh hvor er jeg sur ):
Kommentér på:
;/ Ihh hvor er jeg sur ):

Annonce