{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

-2007, et godt år :) {{forumTopicSubject}}

Ih hvor har 2007 altså bare været et dejligt år hva angår ridningen!

Kommet ufatteligt længere end jeg havde turde tænke på.

En sommer der stod på hård, hård træning, om som derefter lønnede sig.

Vi sluttede 2006 med vores første Lb1, og 2007 med vores første La1 smiley -ja, jeg er stolt smiley

-Hva med jer, har 2007 været godt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  -2007, et godt år :)
  • #1   30. dec 2007 tjah der har været op og ned ture.. som der jo er når man har ung hest...

men gik da fra at starte debutant spring og intet dressur i 06, til at starte LC/LB spring og LX og LC1 dressur i 07...

08 håber jeg medbringer nogle gode rolige runder i LB spring og noget LC3 dresur

• #2   30. dec 2007 2007 har været et kanon år!!!!!!! Lazio var til salg i starten af året, fordi jeg var utryg ved at ride ham. Og nu ELSKER jeg at ride ham, og har været til 4 stævner.
    Er lykkelig for stadig at have ham

• #3   30. dec 2007 Der har været op og ned ture .. Hanni blev solgt - fik Coda .. Og så har der været meget lære skift i min klasse, hviket har gjort klassen meget urolig og vi lærer ingenting s:

• #4   30. dec 2007 Jeg har startet landsstævner for første gang i 2007 smiley Så det har været et fedt år xD

• #5   30. dec 2007 Jeg syntes egentlig at det har været som alle de ande år ;D

• #6   30. dec 2007 2007 var et godt år!!!!!!!!!!!

Miig og Tarquin startede i Januar med at springe og vi er nået meget langt med det.

Og fik jo Hesta iår...

• #7   30. dec 2007 Har kun haft min hest et halvt år, men et fantastisk halvt år smiley

• #8   30. dec 2007 Cæsar og jeg sluttede af med en lc1 uden galop til træningsstævne i 2006. Og en lb3 til udvidet klubstævne i 2007.

Og så var 2007 også året hvor jeg for første gang blev hesteejer smiley

• #9   30. dec 2007 Palmira har været meget halt og det er nu 5-6 måneder vi sidst har sprunget.

Men vi er heldigvis igang med genoptræningen nu, og håber på at kunne ride det nye år i møde (:

• #10   30. dec 2007 Jeg har redet mit sidste år som ponyrytter, men sluttede det også af perfekt, blev nemlig klubmester i dressur.. Startede også min første LB spring, som jeg også vandt på Mathilde.
    Jeg er startet med Zidane som jeg håber bliver min engang i 2008..

• #11   30. dec 2007 Tja op & nedture. Men hvad stævnerne angår. Så tja er dressuren slet ik blevet startet rigtigt. xD , Men hvad spring angår, gik jeg fra at blive disket ved 2. spring i LD, på klubplan, til at ride lb på distrikt.
    Hvad træningen angår gik jeg fra 110, alytså angel med mig på til 150cm smiley

• #12   30. dec 2007 hvad angår ridning har det været et skide godt år for mig og Lucas ;D
    men ellers ikke smiley

• #13   30. dec 2007 2007 har været det dårligste år længe ! simpelthen så elendigt et år ..

det hele startede i februar med jeg havde ret ondt i mit knæ efter jeg var blevet sparket af en pony , og så blev ronni syg og var rigtig tæt på at miste ham , så blev bonnie halt og må aldrig rides igen, og så blev naomi halt og kom hjem til ejeren , og så blev perle halt .
    derefter havde jeg ikke rigtig nogen at ride , red en hest for min underviser men den blev solgt til tyskland og undervejs der ned kom den vidst en del til skade og sådan smiley

så red jeg li ronni en måned så blev han halt, og derefter syg og nu er han lidt syg og lidt halt stadig :s
    og perle står stadig halt efter ½ år .

og en hest jeg så var begyndt at ride for min underviser nu , er os halt nu smiley

idag red jeg så mit ALLER sidste pony stævne og det gik ikke ret godt + en dum dommer i den ene klasse .

så generelt har 2007 hva angår hestene bare været et elendigt år !!!

• #14   30. dec 2007 Jeps .. Et super år. Er flyttet på gård og derfor fået wariant hjem .. Og alt hvad hun kan har hun lært siden hun kom her hjem .

Nu kniber tiden desværre lidt, men tror vi begge nok skal klare den alligevel :o)

• #15   30. dec 2007 2007 har været et skifte år for mig. smiley

• #16   30. dec 2007 jeg sluttede i 2006 med at ride la4 på distriktsplan, og nu rider jeg landsstævner, pri prt og prm.. så det er fint..

• #17   30. dec 2007 Der har egentlig ikke skedt så meget... Kom ikke op at ride 140, men vi fik da nogle gode ture i 135, og så blev det et rigtig godt norgesmesterskab udendørs (sessongen til og med NM var egentlig rigtig fin), men efter det har det ikke gåeet vildt godt..
    -TR

• #19   30. dec 2007 Jeg har vundet 9 røde rosetter på Ludvig smiley Og første stævne i år 2008 starter vi ud med en La1 smiley

• #20   30. dec 2007 Startede året med en skadet hest.
    Da hun endelig var klar igen, startede vi første LA1 på distriktssplan til knap 60 % smiley

Sluttede året af med en LA3 på distriktssplan til 58% og er mere end stolt ;D

• #21   30. dec 2007 Det har været et kanon år, for første gang har bette manden og jeg fået noget med hjem, når vi har været til stævner, og det kan jeg kun takke min ridelærer Jane for., Og vi har lige sluttet år at med at blive klubmester i Spring, så jeg glæder mig helt til næste år smiley

• #22   30. dec 2007 Ja. er gået fra en ikke tilredet galophest der bukkede meget til en lb...

• #23   30. dec 2007 Molle
    det gjorde jeg heller ik smiley eller dvs., fra August til nu har det stået stille.
    -Men jeg er lige begyndt i sidste uge, og har en hest der er helt fantastisk at ride allerede smiley Gode, unge Amigo smiley -så, nu gør jeg igen smiley

• #25   30. dec 2007 Ja. flyttede underviser og undervisnings sted og efter det er det gået op af bakke lige indtil nu for han er begyndt at få små skrammer som påvirker rideningen en hel del! smiley

• #28   30. dec 2007 NEJ! For mange nedture.
    Men det har gået hurtigt:)
    - Men idag var nok den bedste dag i laang tid!<3:)

• #29   30. dec 2007 Mit år har været okkay..

Min pony kan jeg jo ikke ride, men hun er blevet sat i fol, og venter føl i slutningen af maj starten af juni.

Min hest fik føl i maj, og hende er jeg kommet op at starte LC3 på nu, men jeg forventer noget LA her i foråret..

så glæder mig til at gå et trænings flyt år i møde..

• #31   30. dec 2007 Jeg håber 2008 bliver meget bedre.
    2007 har været et utrolig travlt år, og der er bare sket fantastisk meget i mit liv. Jeg håber 2008 bliver et år som er lidt mere roligt.

• #32   30. dec 2007 hmm... med hensyn til ridning har det været et rigtig godt år. Startede med noget LC på klub plan og sluttede med LA1 på distriktplan, men hvis man tænker væk fra ridningen, har det været et l*rte år ( min bedste ven døde i jannuar, kun 18 år)

• #33   30. dec 2007

ike var så godt
    jeg styr på luffe så var bang for ride ham

så komem igang igen

så komme jeg arling tilskade

så hik tiden med det

så fandt ud af luffe få skade i nakke/hals

så bliver bang for ham igen den har smidt mig af og jeg sad fast i sadel og han løbe af sted med mig og bilver slet/ hang efter ham 1 km ca

så han side 4 månde er gå igen med spring igen på ham

så de sidt ½ halv var god

ja så få tornado ride på

men mit liv har var et hæjlve

Kommentér på:
-2007, et godt år :)

Annonce