{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Hvis hun skal sælges, pris? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en islænderhoppe på 7 år som er gulblak med ål og stjerne, En køn hoppe. Hun er desværre uden papir men ren islænder.
Jeg overvejer at sælge hende du hun og jeg har meget svært ved at finde kemien. I første omgang har jeg valgt at få part på hende og der kommer en pige i januar og prøver hende.
Men i tilfælde af hvad hun skal koste mangler jeg lidt gode råd. Hvad kunne i synes var en rimelig pris hvis i skulle købe hende. Hun har kostet knapt 15.000 kr. Hun er let tilredet. Kan endnu ikke sætte i galop under rytter. viser lidt beskeden tølt i longe. Hun rides uden bid da hun er følsom i munden. Hun er til tider svær at fange på folden. Fra jorden af kan hun styres udelukkende med stemme og tegn. I longen peger jeg bare på hendes indvenidge skulder hvis hun ksal gå ud af eller rette op og sænker farten ved at sige " prrrrr 2. Hun går, følger efter en, stopper hvis jeg stopper, laver tilbagetrædning hvis jeg gør det og drejer rundt hvis jeg gør det. Hun kan lave versade fra jorden og er meget dygtig da jeg har brugt utrolig langt tid på horsmaship med hende. Hun er ca 130. Hun kan rides i skoven alene og har et godt hoved. I tilfælde af hun bliver nervøs falder hun ned igen i løbet af 5 sekunder og står og hænger som om intet er sket. Hun står ikke stille når man skal op og er noget betænklig ved rytter på ryggen. Hvis man laver de vilde bevæglser løber hun, dog ikke panisk og man kan hurtig stopp hende igen. Hun har ALDRIG sparket, bidt, stejlet eller smidt nogen af.
Hvis i skulle købe hende hvad synes i så var fair pris?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis hun skal sælges, pris?
Kommentér på:
Hvis hun skal sælges, pris?

Annonce