{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

At fedte sig til stemmer ???? {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig, eller virker det nogle gange som om folk prøver at fedte sig til at få gode karektere selv ?
Undre mig lidt når man ser en hest med kun 1 eller et par mørke eller dårlige billeder og folk så giver den 7 og skriver den er vildt lækker, hvordan kan de bedømme det, når de ikke kan se hesten ?
Jeg skriver normalt altid at jeg er sikker på at hesten er skøn, men at jeg ikke kan bedømme det udfra billederne, derfor en dårlig karekter, men at de skal skrive når de får nye billeder, og så vil jeg give en ny karekter.
Hvad med jer ?
Hilsen Signe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At fedte sig til stemmer ????
  • #1   29. dec 2004 og så synes jeg det er dumt av folk å bli sur fordi du gjir en 5.. det er jo bra det eller??

• #2   29. dec 2004 Tja, jeg ahr oss nogle uskarpe billeder, men selv synes jeg da de er lyse nok til man kan bedømme dem smiley Ellers kan man jo kigge på de andre, hvis det kun er nogle få der uskarpe. Men hvis alle billederne er uskarpe, eller størstedelen er, synes jeg det er en god nok grund til en lav karakter..

• #3   29. dec 2004 Jeg giver jer ret begge to.men man tør sgu dårligt gi 4 eller 5 mere. med alle de beklagelser bagefter.Har prøvet også at gi en 5 som blev så sur at jeg fik kylet et 2 tal lige direkte baglæns.Det er sgu snart for meget.

• #4   29. dec 2004 Hvad så med Geo S S hun uddelte nøjagtigt 96 karakterer 95 7 taller og et 2 tal. og det ene 2 tal gav hun mig.Det er sgu for meget og gav mig mistanke om at det var for at trække mig ned karaktermæssig blandt bedst bedømte oldenborg hvor jeg faktisk lå som nr 11. Det er sgu lumpent gjort.

• #5   29. dec 2004 Det er sgu ikke engang Geo S S egen hest men en der er lånt.Så kan man sgu sagtens svine andres heste til.

• #6   29. dec 2004 Ja det er rigtig det med karektere, man tør næsten kun give 7 taller, fordi man ikke gider sure mennesker eller hævn karektere.
    Jeg prøver generalt at give hestene så snart de kommer ind, så jeg slet ikke ser om de har bedømt min og hvad de har givet, så kan jeg ikke blive påvirket.
    I starten var det anderledes (min hest var den først oprettede) og dengang havde jeg et dårligt kamera og derfor nogle uskarpe billeder, og jeg fik en del dårlige karektere, desværre har ikke alle set at jeg har fået nye gode billeder og derfor har jeg nogle 3/4/5 taller hængende som jeg fik pga uskarpe billeder, men kan jo ikke se hvem der har givet mig hvad for et år siden og skrive til dem om nye billeder smiley kan måske godt blive jaloux når jeg ser at en med utydelige billeder, hvor man næste ikke kan se heste har bedre karekter end min, som har gode billeder, bare fordi de er kommet ind på et tidspunkt hvor alle giver 7 .....
    HIlsen Signe

• #7   29. dec 2004 Forresten vidste i at ud af de 2914 heste der er herinde er der:
    736 med et gennemsnit på 6,5 eller højere
    Kun 266 heste med et gennemsnit på under 6.
    Altså jeg elsker heste, men er alle heste super lækre ?mener folk virkeligt ikke at bare nogle heste er almindelige, lidt kedelige eller bare ikke deres type ?
    Bare en tanke, da den nye skala blev oprettet forstod jeg den egentlig som om at skalaen gik fra 1-5 og 7 kun skulle gives til drømme heste, men nu er 7 standarten, hvorfor ?
    Og indrømmet, jeg gør det selv smiley
    Hilsen Signe

Kommentér på:
At fedte sig til stemmer ????

Annonce