{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

Hvorfor er nogen teenagetøser sådan??? {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke om det er mig, men jeg synes at jeg ret ofte(desværre) at teenagepiger har det med at skulle bære nag, eller være direkte ondskabsfuld(bemærk... det er ikke alle der er sådan!)...

Nu er det sådan at der er 5 stks tøser i vores stald, hvor der er to af dem, som jeg åbenbart har sagt noget til, som jeg ikke skulle have sagt...

Det skal siges at begge personer når man er der, fedter de vildt meget for en...

I torsdags havde jeg så fejet alt skidtet sammen i laden, fordi jeg ventede på min far, og jeg kunne ikke nå at fjerne det... Det burde der ikke være nogen der blev gale over, da vi jo alle er med til at svine derude...Fredag kommer jeg så ud i stalden, og der er svinet fuldstændig til i laden igen, der er møg hele vejen ud til udmugningsanlægget som ikke er tømt...

Jeg skriver så en besked på vores opslagstavle, om at jeg synes at det er for dårligt at folk ikke kan finde ud af at svinge kosten..

To før nævnte tøser, visker så beskeden ud og siger til hende der lukker ud at jeg altså havde skrevet en p*** sur besked til hende om at jeg var sur over at hun ikke havde fejet da hun lukkede ud... Og det havde jeg slet ikke skrevet...

Er bare så træt af de to tøser, for de render med så meget sladder, og jeg har allerede engang haft fat i dem, for at sige at jeg altså var pisse træt af alt deres sladderi og løgneri... Men det fattede de åbenbart ikke meget af...

det værste er sådan set at der er en der nu prøver på at fedte sig ind, så hun kan komme med os til Roskilde Dyrskue... Men tror egentlig ikke at jeg gider have hende med... kan ikke se hvorfor jeg skulle... jeg skal godt nok have to andre tøser med fra stalden(evt.3), men de har så heller aldrig gjort mig noget...

Men hvorfor er det lige at folk de skal gå at være så sure over ingen ting???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er nogen teenagetøser sådan???
Kommentér på:
Hvorfor er nogen teenagetøser sådan???

Annonce