{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Hvorfor er nogen kvinder sådan?!!??! {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
På forhånd beklager jeg, men må bare lige ud med min vrede!!

Som nogen af jer ved var jeg til middag hos en i Lørdags, og det var kanon! (Vi har haft lidt kørende i gennem et par måneder)

I morges skriver hun så følgende besked "Godmorgen søde, sovet godt? <3"
Svare tilbage" Ja søde, har du? <3"

Det får jeg intet svar på før 2 timer senere kommer denne besked!
"FUCK DIG, vil aldrig fucking se dig igen, og du skal heller ikke kontakte mig - NAR"

Hvad hun er sur over aner jeg ikke, det eneste det kan være er at hun så har set min facebook (glemte at logge af for langtid siden, og derfor har computeren husket min kode)

Men det hun har set er at jeg har hjulpet en veninde med at flytte fra A - B?? (Hun er en klassekammerat og har selv kæreste på)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er nogen kvinder sådan?!!??!
  • #1   27. nov 2013 Hvorfor klynker mænd sådan i stedet for at foretage noget?

    Hvorfor skriver du ikke bare til hende?


  • #2   27. nov 2013 Man skal passe lidt på med interne jokes og gode veninder, og hvad hun nu ellers kan have set. Der er nogen piger der er af den opfattelse, at kærester ikke må have pigeveninder, og så er det altså lidt op ad bakke.... Men hvis din samvittighed siger at du ikke har gjort noget forkert, så synes jeg egentlig du skal være ligeglad med hvad hun mener : )

  • #3   27. nov 2013 Det er ikke kun kvinder der er sådan - Kan jeg sige!

    Tror ikke man kan sige det ene køn er værre på det punkt end andre, nogle mennesker er bare anderledes på den dårlige måde.


  • #4   27. nov 2013 Det kan jeg desværre ikke svare dig på.. Nogle er sådan (både kvinder og mænd). Men hvis hun kan gøre det dér, uden overhovedet at give dig en forklaring (forventer du har spurgt ind til beskeden) så kan hun umuligt være det værd..
    Hun er nok blevet sur over et eller andet, men forstår ikke hvorfor hun ikke bare har spurgt ind til det. Ville aldrig selv agere sådan. Kan kun forestille mig at skulle gøre det, hvis jeg alligevel manglede en undskyldning for ikke at skulle se dig mere.. smiley


  • #5   27. nov 2013 Woooooooow, shiiiiit. Hidsigprop!

    Den eneste som kan svare på det er hende, men helt ærligt, hvis hun opfører sig sådan, så synes jeg du skal droppe hende.
    Det værste for hende er, hvis du er ligeglad smiley


  • #7   27. nov 2013 Call her!! smiley

  • #8   27. nov 2013 Sorry hon', hankøn er ikke en skid bedre selv :b.

    Fortæl trunten face2face hvordan tingene er med veninden. Er det ikke muligt, så ring! Ikke alt det smsfis eller facebookfis.


  • #9   27. nov 2013 Til alle jer som siger hankøn ikke er en skid bedre selv! - Det ved jeg godt

    DD: Klynker jeg? Det vil jeg ikke sige..
    Laura og den glade pony: Kender du det udtryk hvis en pige er sur på dig, er det, det samme som at sparke en drage i løgne`? smiley


    Og jeg har absolut ikke noget at skjule for hende..

    Altså tænker lidt, sæt jer i hendes sted, ville i blive sur over det? At jeg hjalp en klassekammerat med at flytte?


  • #10   27. nov 2013 Arh jo det er lidt klynk det her smiley

    Men hende tøsen lyder nu lidt 'speciel' siden hun flipper sådan. Ligegyldig hvad grunden var smiley

    Hvad er det hun kan have læst? Kommer jo an på hvordan du skrev?


  • #11   27. nov 2013 Jesper, det kommer jo an på hvordan samtalen med den pågældende klassekammerat har set ud? Har der stået noget der, som kan misforstås? Har du kaldt klassekammeraten for "søde, skat" skrevet hjerter til hende, eller lignende?

    For så kan det jo være at hun troede at der var mere imellem jer, end bare venskab.

    Har du spurgt hende hvorfor hun skrev sådan til dig?

    Men nej, jeg ville ikke blive sur fordi min kæreste havde pigevenner, eller han hjalp dem med at flytte.


  • #12   27. nov 2013 DD: Hun han have læst en samtale
    Hende: Hey ven smiley Vil du ikke hjælpe mig med at flytte da jeg skal være ude senest d. 31.01.2013 og synes ikke rigtig jeg kan over skue det, nu hvor jeg også står for jule frokosten

    Mig: Jo, selvfølgelig, du siger bare til, så står jeg til rådighed!

    (Dette er en tro kopi af samtalen)


    Tasha: Der har stået det som jeg har skrevet til DD smiley
    Og nej det er har ikke været noget skat eller lignende
    Ja, jeg prøvede at ringe til hende uden held, smsede og fik svaret

    "Har jeg ikke sagt jeg ikke har noget at tale med dig om!!"


  • #13   27. nov 2013 Arh ok, hvis det er pga DEN tekst, så tror jeg du skal holde dig fra hende, hun er lidt sygelig....

  • #14   27. nov 2013 Jamen.. har du spurgt hende, hvad du har gjort?
    Eller antager du bare, at det er den der besked?



  • #15   27. nov 2013 Synes du skal fortælle hende, at du rigtig gerne vil vide, hvad der har ført til denne situation. Sig, at det ikke er for at tigge om at mødes igen, men blot fordi du er snotforvirret over hvad der får hende til at reagere som hun gør. Du vil gerne vide det, så du har en chance for at undskylde.
    - Så lægger den på hende, så har du givet tydelig udtryk for, at du ikke ved hvad der foregår.


  • #16   27. nov 2013 du er sikkert bedre tjent uden... ellers skulle du jo bare gå rundt i "frygt" for hun blev sur over et eller andet lige pludselig....

    Min kæreste er ihvertfald glad for at slippe for den slags smiley


  • #17   28. nov 2013 Jeg gentager hvad jeg sagde før - ignorer hende, det er den bedste "hævn" du kan få smiley Hun er sikkert lidt af en dramaqueen, som elsker opmærksomhed og en fyr, som bekymrer sig, så lad hende være, så må hun sejle sin egen sø smiley

  • #18   28. nov 2013 Spørg hende dog..

    Jeg tro nok der ligger noooooget mere i det end det.. Du ved godt hvis du ikke sletter dine samtaler ordenligt på face ender de i arkivet og kan være hun har læst noget der eller andet..

    tvivler på det har noget med det med hende du har flyttet for hvis det er den eneste i har skrevet om som du har sat ind her.


  • #20   29. nov 2013 Alexandoria: Ja det jeg rimlig sikker på da hun oveni købet sendte et billede af samtalen smiley

    ChristinaV Det var faktisk en god ide!

    Carina O: Ja du har måke nok ret, men når det en person som jeg har været MEGET gode venner med i gennem mange år, og som nu så har udviklet sig til en flirt + det løse så det svært at glemme hende smiley

    Sandie: Tror jeg prøver at skrive til hende og se om jeg ikke kan få en forklaring som ChristinaV Skriver smiley

    Hestepigen: Det har du helt ret i!


    Skulle man skrabe en buket sammen og snakke med hende om tingende? Ville det være en dum ide, altså det med buketten? Og på den anden side kan det være en form for test? Hvor meget jeg finder mig i fra hendes side?


  • #21   29. nov 2013 Når i ikke engang er sammen så test eller ej, det der skal du ikke finde dig i.

  • #22   29. nov 2013 DD: Det gør jeg heller ikke! Selvfølgelig vil jeg gerne at vi kunne finde sammen som venner eller at det blev til en forhold engang, men hvis det skal til skal hun hoste op med en RIGTIG RIGTIG god undskyldning!

  • #23   29. nov 2013 hvis der ikke skal mere til og gøre hende sur, så bliver det ikke bedre i fremtiden, hvis I finder sammen igen, tværtimod.

  • #24   29. nov 2013 Ingen har sagt menstrations-skørhed, HAHAHA!

    Jeg selv tror det er pgs opmærksomhed, Mens-skørhed eller også er kvinden bare syg i hovedet smiley


  • #26   29. nov 2013 Eva: Det er der måske noget om smiley

    Stald Lirmria: Hun er bare syg i hovedet!

    Skumfidusen: Ja, hun tog telefonen nåde ikke at sige noget hun svaret " Kan du forhelved ikke fatte du bare skal skride af helvede til!"

    Så nu har jeg bestemt, at hun er ikke det værd, eller hvad ville i sige?


  • #27   29. nov 2013 Ej, drop hende, hun er bare for træls.. At forsætte nu er bare at gøre ondt værre.
    Nu siger du, at i har været venner længe inden. Så må du næsten også kende til hendes veninder? Hvad med lige at høre dem ad? smiley


  • #28   29. nov 2013 ChristinaV: Har jeg også tænkt mig, hun kan sejle sin egen sø smiley ang veninderne, ridder jeg i samme klub som hendes meget gode veninde smiley (de fortæller hinanden alt)

  • #29   29. nov 2013 Super, hør hende ad smiley

  • #30   29. nov 2013 ChristinaV: Behøver jeg ikke, hun kommer til mig! smiley

  • #31   29. nov 2013 Jeg havde droppet hende - vil hun opfører sig sådan, så er hun slet ikke din tid og kærlighed værdig. Men oveni er det altså heller ikke okay fra din side, at du kalder hende syg i hovedet herinde. (:

  • #32   29. nov 2013 Korrekt


Kommentér på:
Hvorfor er nogen kvinder sådan?!!??!

Annonce