overvejer at få hest igen {{forumTopicSubject}}
går virkelig og overvejer at få en stor hest igen
selvom at jeg har to låneponyer som jeg hygger med, så er der bare noget som mangler
selvfølgelig er det ikke sådan at jeg i morgen går ud og finder en, men er gået fra at jeg ikke skulle have heste mere til at beholde låneponyen, til at få en lånepony mere, og så til nu at overveje at få en stor hest igen. For søren hvor livet går op og ned. Og hvor man bare kan ændre mening
værst bliver så nok at jeg nok kommer til at skulle vælge imellem låneponyerne. Den ene er 29 og den anden er 16. Har desværre ikke mulighed for tre. så en skal hjem på et tidspunkt.
den gamle bliver nok aflivet. Men den "unge" trives ikke hjemme. så det bliver pest eller kolera
men selvfølgelig så bliver det ikke før næste år når jeg finder den rigtige
har selvfølgelig også overvejet at få hest, og så få den opstaldet ude.
der er godt nok mange ting at tænke over
har selvfølgelig også haft oldenborg i 24 år, så det er jo her mit hjerte banker
havde bare brug for lidt at lufte tankerne lidt
som sagen er lige ud, så overvejer at sende den gamle retur, og beholde den unge når jeg får en hest igen.. Men er man så en dum låner når man nu ved at den bliver aflivet?
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.869
Faktisk er der alt for mange heste, der "får lov" til at blive alt for gamle og dårlige, før vi mennesker nosser os sammen til at gøre noget ved det.
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 139 Svar: 1.699
i foråret fik jeg så den anden lånehest. Og de to hygger sig rigtigt. men samtidigt kan jeg så også se at hun er gammel. Ikke at hun har ondt eller noget, men hun er ikke lige den som tager vilde løbeturer og sådan noget
så tænker selv at det bliver hende som skal retur på et tidspunkt
den unge er faldet rigtig godt tl hos mig. Kom endelig fordi han stressede vildt hos ejer. Det går han heldigvis ikke mere, slapper meget mere af.
overvejer at få hest igen