{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Sh**! Har han fået for meget?!?! {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom hjem fra skole, kørte mig og min mor direkte ud til Oddi. Hun havde blandet foderet og taget grime med. FINT NOK! Han har i et stykke tid fået Videbæk Islænder/Pony müsli, og for ikke så lang tid siden, startede vi med lidt af Videbæk's havre. Jeg plejer ikke at putte så meget i. Men i dag havde min mor pludselig erstattet Videbæk müslien med noget nyt "Tjørnehøj Mølle" islænder/pony müsli. Altså: andet mærke! Dette har vi købt, da dyrlægen sagde, at det var bedre til det wrap han får, og har mindre .. Protein eller kulhydrat-indhold! Èt eller andet :S .. Men vi har ALDRIG givet ham det, og han fik nok 280 - 320 g af det nye müsli og ligeså meget havre. Jeg gav ikk' det hele da jeg sys' hun havde taget så meget! Nu er jeg så kommet til at tænke over det, og blevet gal på min mor over det! Vi har ikke engang brugt færdigt af det andet?!! Jeg er mega nervøs for, at det har været al for meget foder, når han ikke har fået det før!!! Han er jo ikke en stor hest!

- Fik han for meget?!

(Lyder nok rimelig hysterisk! xD hehe. Men for dælan! Jeg har sagt til mine forældre SÅ mange gange, at man altså ikke bare skal give, men trappe op!! Og så ''laver hun det nummer'' .. x( !! .. )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sh**! Har han fået for meget?!?!
Kommentér på:
Sh**! Har han fået for meget?!?!

Annonce