358 visninger
|
Oprettet:
Må bare dele det med jer! {{forumTopicSubject}}
Jaa, som overskriften siger.. Jeg har en ting jeg bare må dele med jer, jeg ved godt det ikke betyder noget for jer, men det betyder noget for mig at i gider læser det.. xP Jo idag oppe ved Pretty gik det bare fantastisk!! Vi var virkelig et team, til at ride, og i stalden.. Jeg elsker hende,,
dec 2005
Følger: 647 Følgere: 779 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 155
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
jeg er stadig super glad..
Jeg er udvalgt til at ride på min Træners vallak , han er 170 cm i stang , vist nok 10 år og mørkebrun og kan alle øvelser til og med MB’ klasserne , kanon smuk og sød og som virkelig vil kunne lærer mig meget , har 3 gode gangarter langt over middel og sammenarbejdsvillig og med en god fornuftigt i hovedet og hans kaldenavn er “barny” - er simpelthen så glad at det ikke kan opvejes i glædemeteret
Det er jo en fantastisk chance for mig så håber blot jeg er dygtigt nok til det og jeg kan finde ud af ride sådan en god hest - ville være fedt vis vi kunne nå et stykker vej frem , men nu må jeg ser hvordan det udvikler sig
men på den anden side. hun havde nok ik bedt mig ride ham vis jeg ikke er god nok.
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
Må bare dele det med jer!