{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Skal jeg sælge ham? {{forumTopicSubject}}

Godaften.
Min tidligere konkurrence hest Ole, fik i starten af december konstanteret Kissing Spine som er en uhelbredelig skade, som finder sted i ryggen. Det er nogle torntapper i ryghvervelerne som rør hinanden når man samler ham, og derfor må han kun rides i skoven 2-3 gange om ugen.
Siden da har jeg jo fået en anden at ride konkurrencer på, da jeg ikke kan nøjes med skovture, og er konkurrence rytter. Ole er bare lidt hård mod den nye på folden. Den nye (Chopali) må overhovedet ikke nærme sig hopperne for Ole! Så får ha et los, og bliver jagtet væk. Ole er ellers død jaluax, og nogle tænker måske: "En hest kan ikke være misundelig?" Og jo det kan den. Ole kan sagtens fornemme at jeg bruger mere tid på Chopali end ham hvilket han bliver mobset over. Jeg er først hjemme sen efter middag og kan dermed ikke nå at ride skovture inden det bliver mørkt. Og det med foldproblemet synes jeg heller ikke er så fedt. Føler jeg svigter Ole, men hvis jeg sælger ham svigter jeg ham da også? Og man kan da ikke få ngoet for en hest som kun må rides i skoven?

Hvad fanden kan jeg gøre?!/':


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg sælge ham?
Kommentér på:
Skal jeg sælge ham?

Annonce