Dilemma, vil købe tilbage :/ {{forumTopicSubject}}
Ja det hele er faktisk lidt noget rod.
-håber i vil læse og svare.
Jeg solgte min pony , Beauty, her for ca 3 år siden, der gik hun LB spring på distriktsplan, og LB dressur, skulle starte sin første LA
Men jeg solgte hende jo fordi hun blev for lille til mig, og fandt en rigtig fin lille rytter til hende. desværre, gik der ikke så lang tid igen, før hendes forældre skulle skilles, så Beauty skulle igen sælges, det var nu manden der stod for det, og klarede det vist ikke så godt, altså en fra min rideskole ville rigtig gerne købe hende, men fik aldrig rigtig svar og sådan..
Tiden gik og hun blev dog solgt. Jeg tænkte fint nok hvis det er en god rytter. Hun bliver så oprettet på en side hvor jeg kan se hende, og ser at hun ikke går så godt som da jeg solgte hende, altså nu det ca på LE plan, desværre, men har det sådan lidt. ja hvis de har det fint med hinanden er det vel okay hun ik går så godt som før?
Men men men, nu ville hun også sælge hende, først fordi hun vil have en større, men senere fordi hun ikke rigtig har interessen mere, det gør mig lidt ked af det da jeg slef vil have min gamle pony får det godt.
Hun er så ikke blevet solgt endnu, hun har en pris på 18.000 med udstyr, vi solgte hende for 32.000 . .
En lille pige fra rideskolen ville så høre lidt på hende, men får at vide at hun er lidt sky, ØV tænker jeg slef. og hun beslutter sig for ikke at købe hende.
Men nu kommer det.
Er simpelthen SÅ bange for at hun bliver en af de der ponyer som bare ender på et marked fordi hun ikke er solgt endnu og er SÅ billig :S...
Vil bare SÅ gerne købe hende tilbage, men det kan jeg ikke 1, fordi der ikke er penge til 2 heste. og 2 fordi jeg er for stor til hende..
har det virkelig dårligt med det
okt 2004
Følger: 117 Følgere: 122 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.059
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.467
Det er det jeg så utrolig gerne vil, men det er skide dyrt at have opstaldning nemlig, og så har vi et problem hvis hun ik bliver solgt
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.027
har du et link til hvor hun er til salg???
Anita W
jul 2005
http://hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=94597
feb 2006
Følger: 160 Følgere: 142 Heste: 2 Emner: 300 Svar: 3.012
følg det hjerte
jul 2005
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.128
Der gik vi sammen med min mors veninde som har to børn og købte ham tilbage sammen, med aftale om at han er "deres" (inkl alle udgifter og fuld råderet/bestemmelse over ham indenfor de rammer vores aftale har sat) så længe børnene kan ride på ham og har glæde af ham, hvorefter han bliver "vores" (da han så skal på pension)
Var det en mulighed. Self med kontrakt på at i har ham fælles og hvilke aftaler der er osv?
jul 2005
Mange tak for den gode idé, tror lige jeg snakker med de gamle om den i morgen
dec 2004
og fundet ud af hvilke problemer der er, det kan jo være hun er blevet forskrækket elller???
men måske gidder hun bare ikke at ride mere, svært at sige.
Anita W
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.128
Jeg er tilfrds med løsningen og blander mig ikke i deres pasning osv af Sultan som han hedder -men er jo heller ikke det mindste i tvivl om at vi har samme indstilling til hvordan en hest har det godt.
I starten ringede de af o til når der var problemer og jeg lige skulle ride ham lidt, men nu er pigerne blevet dygtige nok til at klare det selv, så nu er det mere hvis der lige er nyt at fortælle, stævner osv
For dem har det jo været en fordel at kunne købe en god pony, som de måske ellers ikke havde haft råd til i indkøb.
Men uanset om det så er en bedste veninde i evt køber sammen med, så sørg for at få aftaler på skrift
jul 2005
Syntes bare det ville være lidt påtrængende måske, eller . . Ville bare ønske hun stod ved mig nu, er så bange for hun ender på et marked eller rideskole
jul 2005
Ja , syntes det lyder som en god løsning.
Der var også en pige på rideskolen jeg havde tænkt på at spørge, men så fik hun en EM pony at ride, +en masse andre at passe så vil ikke nasse på . tror nemlig ikke hun har tid desværre.
dec 2004
Det syndes jeg nu ikke, men vi laver også altid kontrakt, hvor vi ønsker at bevare en god kontakt, og vil informeres hvis de skal sælges igen.
og måske er jeg lidt mere fræk og gammel i gårde end dig
jul 2005
ja det håbede jeg også at vi ville dengang, men det smuttede desværre lidt
har lige skrevet til hende om hvordan det går, med ridning, salg osv.
håber snart hun svarer, er helt nervøs nu
Dilemma, vil købe tilbage :/