{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Dilemma, vil købe tilbage :/ {{forumTopicSubject}}

Ja det hele er faktisk lidt noget rod.
-håber i vil læse og svare.

Jeg solgte min pony , Beauty, her for ca 3 år siden, der gik hun LB spring på distriktsplan, og LB dressur, skulle starte sin første LA
Men jeg solgte hende jo fordi hun blev for lille til mig, og fandt en rigtig fin lille rytter til hende. desværre, gik der ikke så lang tid igen, før hendes forældre skulle skilles, så Beauty skulle igen sælges, det var nu manden der stod for det, og klarede det vist ikke så godt, altså en fra min rideskole ville rigtig gerne købe hende, men fik aldrig rigtig svar og sådan..

Tiden gik og hun blev dog solgt. Jeg tænkte fint nok hvis det er en god rytter. Hun bliver så oprettet på en side hvor jeg kan se hende, og ser at hun ikke går så godt som da jeg solgte hende, altså nu det ca på LE plan, desværre, men har det sådan lidt. ja hvis de har det fint med hinanden er det vel okay hun ik går så godt som før?
Men men men, nu ville hun også sælge hende, først fordi hun vil have en større, men senere fordi hun ikke rigtig har interessen mere, det gør mig lidt ked af det da jeg slef vil have min gamle pony får det godt.
Hun er så ikke blevet solgt endnu, hun har en pris på 18.000 med udstyr, vi solgte hende for 32.000 . .
En lille pige fra rideskolen ville så høre lidt på hende, men får at vide at hun er lidt sky, ØV tænker jeg slef. og hun beslutter sig for ikke at købe hende.

Men nu kommer det.
Er simpelthen SÅ bange for at hun bliver en af de der ponyer som bare ender på et marked fordi hun ikke er solgt endnu og er SÅ billig :S...
Vil bare SÅ gerne købe hende tilbage, men det kan jeg ikke 1, fordi der ikke er penge til 2 heste. og 2 fordi jeg er for stor til hende..

har det virkelig dårligt med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskinen e15 800 kr.
  • Tørretumbler ned fra 1. sal 500 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 700 kr.
  • Tage opvaskemaskine på losepladsen 500 kr.
  • Dame cykel 250 kr.
  • udskift af cykelkæde og tandhjul da kæden ikke kan strammes og falder af 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dilemma, vil købe tilbage :/
Kommentér på:
Dilemma, vil købe tilbage :/

Annonce