{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Sadel-dilemma {{forumTopicSubject}}

Jeg står her og skal købe min bedste ven gennem to år og har fået foræret en dejlige bomløs, der er super dejlig til lange skridtture.

Nu er det så bare det at jeg har haft som plan at købe den her hintermeyer dressur sadel som umildbart ligger meget godt på Felix, sadlen har jeg fået lov at låne den når jeg har lyst indtil den enten er solgt eller jeg får købt den, men der er lige det at den koster kassen(7.500) og jeg er kun' 14 år, sparer op til ridelejer, hesten, smed, handelsundersøgelse, uforudsete dyrlæge regninger osv. Jeg bliver konfirmeret her til foråret og der er ingen tvivl at min ønskesedlen næsten er tom, fordi at jeg ønsker mig penge 'nok'.
Jeg er her på det sidste begyndt at blive itvivl om det nu er det rigtige at købe den dressursadel, for grunden til jeg ville købe den var egentlig at jeg synes den var flot, den passede Felix brede korte ryg super fint og at jeg så havde noget at springe i(så jeg skånede hans ryg fra altid at ride bareback). Jeg rider klassisk-dressur og det er sjældent jeg egentlig rider med saddel i dressuren da jeg føler jeg kan mærke hesten meget bedre bareback.
Jeg er så begyndt at tænke på om jeg skulle købe en springsadel istedet, om den måske var bedre til det spring og tur jeg ville bruge en sadel mest til, eller om det kunne være det samme?
Så er der bare der hvor alle mine bekymringer kommer ind:
Kan han mon passe den jeg sidder at kigge på over nettet?
Hvilken str. Skal han have?
Vil jeg begå en kæmpe fejl?
Osv.

Hvad skal jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadel-dilemma
Kommentér på:
Sadel-dilemma

Annonce