{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
217 visninger | Oprettet:

ØV!! {{forumTopicSubject}}

Øv øv...

Jeg har nu ikke været ude og ride en hel uge. Jeg er blevet sparket over benet af min shetlænder, så jeg kan knap nok gå. Jeg har heldigvis en sød veninde, som kommer og sørger for at mine heste blir redet når jeg ikke selv kan. Men det er da stadig surt smiley

Men håber da stærkt på snart at være frisk igen, så jeg kan komme ud og ride smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV!!
  • #1   17. apr 2004 Jeg har skam set dem. De står alle 3 hjemme hos mig selv så jeg kan bare kigge ud af vinduet. Det gik til ved at jeg var ude og gå en tur med ham. Han er ikke så gammel så vi holder os kun på vores egen vej hvor der ikke kommer så mange biler. Da vi går forbi en busk dukker der en løs hund op. Den gøer helt vildt og bider efter benene på Jokum. Jokum bliver helt panisk og sparker ud efter hunden, men rammer i stedet mig smiley Han ramte lige på knæet så det gjorde pænt nas!

Knus Jeanett

• #2   17. apr 2004 ej surt show

• #3   17. apr 2004 Hvorfor kan folk ikke bare ha noget bedre styr på deres hunde? Jeg tror slet ik jeg har tal på hvor mange gange jeg er blevet overfaldt af gøende hunde når jeg har været ude og ride.

Kommentér på:
ØV!!

Annonce