{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Wintec Ponysadel?
  • #1   27. feb 2008 Okay. Det var fordi jeg oprindeligt havde tænkt mig bare at købe en ponypude, men den får han jo ikke noget støtte af. Jeg har også hørt/læst at man kan rykke på puderne på Wintec ponysadlen, så det kunne jo være ret perfekt. Det skal lige siges at jeg har en sadel der er tilpasset hende, som jeg rider med til hverdag, min lillebror skal bare begynde at ride hende en gang om ugen.

  • #2   27. feb 2008 Ja den ser selvfølgelig meget lækker ud... Nu ved jeg ikke hvad gjordstropperne er lavet af, men på de fleste ponysadler er de lavet af nylon, og jeg har erfaring med at det går alt for hurtigt i stykker. På den jeg har kig på er de lavet af noget andet som holder lidt længere. Desuden ser det ikke ud til at man kan rykke på puderne på denne her sadel, og jeg ville ikke kunne bruge hovedtøjet da det er alt for lille til min islænder.
    Men det er heller ikke den helt lille sadel jeg tænker på, for den fra wintec er nemlig 15 tommer. Jeg linker lige til den:
    (link fjernet)


  • #3   27. feb 2008 Den har vi haft, den er rigtig god.
    Man kan flytte puderne så den ligger optimalt, eneste minus er hvis ponyen har en høj / markeret manke, så kan den komme til at ligge ned på den fordi der er ikke så meget mankefrihed.
    Men ellers god lille sadel der giver rytteren den hjælp og støtte der er brug for.
    Sadlen er 13-14 ".


Kommentér på:
Erfaring med Wintec Ponysadel?

Annonce