{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

Såååå stolt! xD {{forumTopicSubject}}

Mig og Bandit rider tit frihedsdressur med reb om halsen, og han går bare så perfekt.
Efter at have schenkelvigning, påbegyndelse af pasage osv på plads, tænkte jeg.. gad vide om man kan lave bagpartvendning
Og så lavede han den bare perfekt, ikke for stor og ikke bare gå rundt i en lille cirkel.
Tror egentlig bare jeg snart dropper bid helt snart, han går lige øvelser lige så pæne eller pænere bare med reb eller ingen ting.
Stort fremskridt pludseligt smiley

ville lige dele min glæde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Såååå stolt! xD
  • #1   20. mar 2008 det er ogsågodt nok.
    det ville jeg egentlig også helst med ponyen
    jeg rider stadig dressur og tager til nogen stævner osv, men mest for min mors skyld..
    hun vil ikke have jeg giver slip for alt det der :b
    Hun var også konkurencerytter da hun havde hest ;b såå, det er lidt forståeligt..

• #2   20. mar 2008 også til bidet?

• #3   20. mar 2008 MIss Perfekt - hvad mener du med til bidet? Hvis hesten bærer sin ryg korrekt, kommer hoved/hals jo på plads af sig selv? Det behøver man jo ikke tøjler for...

• #4   20. mar 2008 tøjler eller bid... :o)

• #5   20. mar 2008 <b>Eva K</b>

hihi... Jeg tænkte nok jeg ville få en kommentar noget lignende det smiley

Det ved jeg skam godt, og spurgte også bare ganske uskyldigt smiley Jeg rider selv rundt bar i grimen, og træner lige så seriøst som "Baaaaaaah! >_< ." og har også leget med noget passage på et tidspunkt (kun i grimen). Når ikke jeg rider med grime er det fordi jeg skal have undervisning eller rider på tur smiley

Så jeg var såmænd bare interesseret i at høre hvordan hun gør, hvilke signaler hun bruger i sædet, da jeg selv stræber efter udelukkende at have signalerne i sædet smiley

• #6   20. mar 2008 Miss P - Aaah, på den måde ;o) Tænkte bare lige om du var sådan en der mente at hesten kun kunne "gå til biddet", ved at have det i munden.

Har selv syslet meget lidt med at ride rundt uden noget - men synes nu jeg har brug for tøjlerne, selvom vi nu sagtens de gange har kunnet lave volter og andre nemme øvelser bare ud fra vægt/schenkel press. Men ud fra den teori at tøjlerne styrer forben, og schenklerne styrer bagbenene (teorien er vist fra akademisk dressur, og jeg synes den passer på alt undtagen schenkelvigning, men det er vist heller ikke noget de gør i)

• #7   20. mar 2008 <b>Eva K</b>

Okay den teori har jeg ikke hørt?

Jeg kan da ellers få Tonga til at flytte kun forparten eller kun bagparten, blot ved hjælp af ben og sæde smiley

• #8   20. mar 2008 Pelle - hehe, ja heller ikke fordi jeg selv kan gøre det..

Miss Perfect - Altså, venstre tøjle til venstre forben, venstre schenkel til venstre bagben osv? :o) Kan dog ikke lige huske hvor jeg har læst det. Ved heller ikke hvem eller hvad der skulle have sagt det. Har bare fundet ud af at det fungerer for migat tænke på det på den måde, både når jeg selv skal få mit hoved om et problem, og når jeg skal forklare en nybegynder hvorfor man både klemmer med indvendige og drejer indvendige, når man vil have hesten til at vende, men presser med indvendige og tager i udvendige hvis man vil f.eks. vil presse hesten ud på hovslaget igen..

Kommentér på:
Såååå stolt! xD

Annonce