408 visninger
|
Oprettet:
Er såså glad og stolt. (': {{forumTopicSubject}}
lige et glæde indlæg af mig xD
jeg er virkelig glad og stolt over lille prinsemand fordi han var såååå fin i dag. igår ville han slet ikke gå og bukkede osv. og idag travede han så perfekt :'D vi er begyndt og ride bidløs med rebgrime og cordeo, så nu er han faktisk blevet meget sødere :D!
har i oplevet noget godt på det sidste?:D
/<i>celina kosielowsky<i> :D.
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 90 Svar: 504
i fredags havde jeg min allerførste spring time på min Beauty. var meget nervøs da jeg ikke har sprunget i 10 år. men Beauty hoppede bare, som om det var det eneste hun nogen sinde havde lavet. er sååå stolt af både mig selv og prinsessen... det skal helt sikkert prøves igen.. skal lige nævnes at vi nåede op på 80 cm, hvilket jeg ikke husker som værende så højt
jun 2008
Følger: 86 Følgere: 73 Heste: 4 Emner: 157 Svar: 909
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 447 Svar: 1.933
Jeg er også lige begyndt på bidløs - dog kun i dressur, og min hoppe er også meget sødere og dejligere at ride
okt 2009
Følger: 118 Følgere: 104 Heste: 2 Emner: 170 Svar: 1.782
Jeg galoperede på 'min' lille 4'års, og det skal lige siges at han sagtens kan finde på at bukke. Han kan også sagtens finde på at bare stille sig ind på midten og ikke gide noget. Men idag skulle jeg trave uden sadel, hvilket jeg gør meget. Men så er jeg begyndt at galopere uden sadel, og shit det gik godt!:D Han elskede det bare, galoperede dejligt fremad, og gik til bidet osv
jun 2008
Følger: 86 Følgere: 73 Heste: 4 Emner: 157 Svar: 909
Er såså glad og stolt. (':