{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Er såså glad og stolt. (': {{forumTopicSubject}}

lige et glæde indlæg af mig xD

jeg er virkelig glad og stolt over lille prinsemand fordi han var såååå fin i dag. igår ville han slet ikke gå og bukkede osv. og idag travede han så perfekt :'D vi er begyndt og ride bidløs med rebgrime og cordeo, så nu er han faktisk blevet meget sødere :D!

har i oplevet noget godt på det sidste?:D

/<i>celina kosielowsky<i> :D.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er såså glad og stolt. (':
  • #1   10. okt 2010 hvor dejligt for dig..

i fredags havde jeg min allerførste spring time på min Beauty. var meget nervøs da jeg ikke har sprunget i 10 år. men Beauty hoppede bare, som om det var det eneste hun nogen sinde havde lavet. er sååå stolt af både mig selv og prinsessen... det skal helt sikkert prøves igen.. skal lige nævnes at vi nåede op på 80 cm, hvilket jeg ikke husker som værende så højt smiley er blevet en værre kylling smiley

• #2   10. okt 2010 neej hvor dejligt smiley

• #3   10. okt 2010 Skøøønt smiley
    Jeg er også lige begyndt på bidløs - dog kun i dressur, og min hoppe er også meget sødere og dejligere at ride smiley hun er fantastisk [:

• #4   10. okt 2010 Ja mig! ;D

Jeg galoperede på 'min' lille 4'års, og det skal lige siges at han sagtens kan finde på at bukke. Han kan også sagtens finde på at bare stille sig ind på midten og ikke gide noget. Men idag skulle jeg trave uden sadel, hvilket jeg gør meget. Men så er jeg begyndt at galopere uden sadel, og shit det gik godt!:D Han elskede det bare, galoperede dejligt fremad, og gik til bidet osv smiley endnu en optur med mig og mekado! smiley Han er altså en MEGET besværlig pony, og kun få kan ride ham ordenligt smiley Bagefter, så red jeg lige på min ridelæres hest (Max) uden sadel, skridt trav og galop!:D Og max er altså 166 cm ca!:D Længe siden jeg har redet på en høj hest da jeg mest rider vores ponyer!:D men iiih det var dejligt at ride ham igen:D Og lavede anspring fra trav, skridt og parade!:D Uden sadel folkens!:D vildt dejligt!:D

• #5   10. okt 2010 Prins er også blevet mere venlig af det d:

Kommentér på:
Er såså glad og stolt. (':

Annonce