{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

En af de bedste dage :') {{forumTopicSubject}}

Åh ja..
Jeg savner Skipper så frygteligt, og føler bare jeg svigter ham ? :'(..
Men så igår var jeg nede ved min nye hest sammen med en veninde, og jeg var så sur ? Jeg var så sur på alt og alle , specielt min hest selvom han var sød . Men bare han rykkede sig det mindste, blev jeg skruptosset, og havde bare lyst til at slå og tude .. Jeg var så sur, men samtidig så ked af det, for jeg VIDSTE at det var forkert, og at det ikke var hans skyld at Skipper er død..
Men jeg følte bare en trang til Skipper mere en noget andet ? :'(.. Men hvad sker der så ... ? Vi trækker så ind mod ridehallen, og mens min veninde åbner, kigger jeg op på den mørke himmel. I den ene side er der en masse små , ikke så klare stjerner. Så ser jeg til højre, og HELT for sig selv ( Skipper stod altid alene på folden .. Sådan, næsten.. ) var der én , stor stjerne ! Den BLINKEDE ! :').. Og den lyste meget mere klart end alle de andre stjerner, og nej , det var ikke en flyver eller noget, da den var stille . Jeg blev såså glad ! :').. Med det samme følte jeg bare en lettelse skylle ind over mig, og jeg havde lyst til at græde, for .. Det føltes så rart ? ..
Så trækker jeg ind og longere en smule, og så ser jeg igen lidt på stjernen. Den er der stadigvæk.
Så da jeg er færdig med at longere, så inden jeg hopper op kigger jeg ud . - Og stjernen er væk !
Jeg er SIKKER på at det var Skipper. - Det er min tro ! Og jeg er MEGET tempramentsfuld , men selvom min hest lavede løjer, var jeg sød og aede ham lidt, og nussede ham så han faldt til ro.. Dét var pågrund af Skipper, og jeg glæder mig til at være sammen med min nye hest nu [: .. Det var bare så skønt !! :')..

Måske tror I ikke på det, men så lad være med at kommentere (: .. Jeg følte det var magisk, det var Skipper som passede på mig !! [':

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
En af de bedste dage :')

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce