{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

En af de tider, nogle af de minutter.. {{forumTopicSubject}}

Har virkelig bare en af de timer hvor jeg bare slet ikk kan se noget posetivt..:(

Min hest blev skadet i midten af maj, hvor han så skulle trækkes med, og blev klar til genoptræning.. 2 uger inde i genoptræningen blev han så halt igen, og det viste sig at være den gamle skade der var kommet igen.. Han har forstrukket en sene i hovledet på ventre forben..;s

Vi endte ude på højgård hestehospital, for at få taget røntgenbilleder, men de viste heldigvis intet, så der var intet brækket eller nogle brud..
Han skulle så trækkes igen i ca. 3 uger.. og så skulle han på sommergræs i 4 uger derefter..

Han har nu ca. 2 uger tilbage på græs, men kan virkelig bare ikke finde noget positivt..

Har bare sådan på fornemmelsen at det ender galt igen, og det kan jeg bare slet ikk overskue..:(

Det ska så lige siges, at jeg d. 8/8-11 har haft ham i ½ år, og han har kunne rides i ca. 3 måneder..

Ikke ligefrem en drømmestart for os..:(

Håber snart vi får lidt ''vind i ryggen'', så det hele ikke bare er surt, trist og fyldt med tårer, for det har det virkelig været..

Undskyld hvis det blev lidt langt.. Havde bare lige brug for at få det ud..:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En af de tider, nogle af de minutter..
Kommentér på:
En af de tider, nogle af de minutter..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce