{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Vinterpels? Mega synd :( {{forumTopicSubject}}

I dag da jeg gik hjem fra skole, kom jeg (som altid når jeg <i>går</i> fra skole) forbi en lille shetlænder hingst/vallak(?) på 27 år.. Den er mega sød for den kommer altid galloperende når den ser mig smiley Din står helt alene på folden, og ejerne er <b>aldrig</b> ude ved den.. Nå, men så her i dag kom jeg jo forbi, og da den så kom galloperende så jeg at den var <b>fuld</b> af gammel laaang vinterpels, og det sad ikke bare i totter men over <i>alt</i> på den stakkels pony smiley så jeg gav mig jo self. til at pille det af så godt jeg nu kunne fra den forkerte side af hegnet, og det var simpelthen bare utroligt.. i alle de år jeg har haft med heste at gøre har jeg <b>aldrig</b> set noget lignende.. Bare på den <i>ene</i> side af den, var der en MEGA bunke! Det var bare sygt.. Da jeg stod og gjore det, var den bare ved at falde i søvn, det var tydeligt den ikke var vant til at blive "nusset"! Alt det jeg tog af og mere til, kunne være taget hvis den bare var blevet striglet smiley Da jeg så skulle gå igen(en time senere) blev jeg helt ked af det for den ville med smiley
<b>Hvad skal jeg gøre?</b>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterpels? Mega synd :(
Kommentér på:
Vinterpels? Mega synd :(

Annonce