{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Emne: Anky og andreas- DEBAT {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres mening til Anky og Andreas's ridning. hvis vi nu starter med Anky. her er et link til et ridt.: http://www.youtube.com/watch?v=MPJGEzI3aIc&feature=related </b>

<b> Hvad syntes i om hende og hendes heste's forhold. virker det til de er "et par" eller ?

Hvadsyntes i om hendes ridestil ?</b>
Her er Andreas. http://www.youtube.com/watch?v=zKQgTiqhPbw&feature=related

<b> Hvad syntes i om ham og hans heste's forhold. virker det til de er "et par" eller ?

Hvadsyntes i om hans ridestil ?</b>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emne: Anky og andreas- DEBAT
  • #1   30. mar 2008 Synes han gjorde det super godt i den klasse, den er en unghest..

men anky er jo mere "kendt" og det hjælper hende os lidt på banen, og hun er os MEGET dygtigt men andreas er skide dygtig og vej til at nå toppen (OL) ....

Nu vil jeg ikke side her og sige hvem der rider bedst,..
    de er dygtig det kan jeg sige:-)

• #3   30. mar 2008 Jeg har altid kunnet lide Andreas, men syntes at Anky er lidt bedre til at sidde på hesten.
    Men så tror jeg så det er ham der har det bedste forhold til hesten.

• #4   30. mar 2008 Jeg synes de er VILDT dygtige!! Begge to, eller alle 4 er det jo nærmere...

• #5   30. mar 2008

Jeg elsker at se Andreas ride.
    det er så smukt.
    og hesten danser jo bare.

HVor ankys ridning bliver en smule *gab* kedeligt .

de rider begge godt.
    men kan bare ike få den ud af hovedet at de skal gå så langt inde med snuden til træning (anky) hestene .

• #6   30. mar 2008 Kan ikke sige hvem der rider bedst, men de er jo vildt dygtige!
    Kan ikke bedømme hvem der her det bedste forhold til hesten, synes jeg ikke rigtigt man kan ud fra videoer osv..

• #7   30. mar 2008 Bettmett.

nej men sådan ellers

• #8   30. mar 2008 Nørd.
    lige præcis

• #9   30. mar 2008 Anky er frygtelig!

• #10   30. mar 2008 Tilgengæld kan jeg godt lide det program Andreas rider der på Martiné..

• #11   30. mar 2008 de rider begge pænt, men kan bedst lide Andreas' ridestil smiley han sidder mere roligt, og ser meger harmonisk ud med Matiné smiley er meget imod Anky's træningsmetode rollkur! det er forfærdeligt o.O men det siges at Andreas træner bag låste døre, såå hvad mon der foregår derinde ? o.O syntes tit topryttere bruger beskidte metoder, hvilket jo er MEGET og HELT aldeles forkert >-< !

• #12   30. mar 2008 Fuck.. Vidste slet ikke at hun var sådan, men det kan jeg da godt se, når i siger det smiley

• #13   30. mar 2008 Matiné er bare fantastisk !!

• #15   30. mar 2008 Jeg bryder mig ikke om nogen af dem.
    Og at Andreas har presset Casmir så meget er forkasteligt.
    Anky metoder er afskyelige.

• #16   30. mar 2008 Kan godt lide Andreas da der er hamoni mellem hest og rytter

kan ikke klare anky

se her http://www.youtube.com/watch?v=Uz9r9zqGKhE&feature=related

• #17   30. mar 2008 Synes ikke ankys ridning er så spændene *GG* d:
    Men må sige andreas' ridning (af det man ved af, til stævner osv.) rider han godt og holder af sine dyr, men kender ikke hans træningsmetoder !

• #18   30. mar 2008 Kan ikke fordrage nogen af dem, syntes de begge rider forfærdenligt.

• #19   30. mar 2008 Okay Anky er storslem naar hun klemmer ganasjen aadan sammen paa hestene og jeg kan ikke holde ud at se paa det for jeg faar selv helt ond i nakken af at se paa det. Andreas derimod er en super dressur rytter som forstaar sig paa at hesten kun er et dyr og at den ogsaa kan fejle. Andreas er ogsaa helt nede paa jorden og giver gerne en hjaelpene haand..

• #20   30. mar 2008 jeg synes at Anky helt klart rider de mest fejlfrie programmer og salinero (eller hva den nu hed) går bare en helt taktfast passage og piaff.. det er mere end man kan sige om dem andreas rider på.. de takter næsten altid forkert, og så pisker de altid utrolig meget med halen.. Noget helt andet er, at han også har mere fat i kandaren end anky har..

jeg er ikke som sådan imod rollküren men heller ikke for den.. kan godt se ideen i den, og det smidiggøre dem også.. Om som hun selv siger, så bruger hun den ikke på unge heste, men kun på trænede heste, der har musklerne til det.. det synes jeg at man bør bide mærke i..

• #21   30. mar 2008 altså jeg synes nu i er lidt for hårde mod Anky.
    der er jo en grund til hun er verdens bedste - godt nok kan mange dommere lide hende, men altså hvis hun virkelig misbrugte hendes heste som i siger hun gør, havde hun jo stoppede for længst!!!
    jeg synes hun er en dygtig rytter og hun gør det godt - jeg råder jer alle til at se en del af hendes clinic hcor hun fortæller lidt om det - det havde nok givet hende lidt mere retfærdighed fremfor i bare sviner hende på den måde.... jeg ville nu gerne se jer gøre det bedre smiley
    jeg synes de begge er dygtige og kreative i deres performance i küren. jeg synes de begge fortjener et stort klap på skulderen for at gøre dressursporten spændende at kigge på.

• #22   30. mar 2008 jeg synes at de begge to rider godt der er mange der siger at anky ikk rider sine heste ordenlig fordi hun tager den helt ind med næsen men hvor tit er det lige at hun har en hest skadet? så hendes ridning er nok ret god

• #23   30. mar 2008 Jeg kan ikke på nogen måde få ind i min hjerne, hvordan det kan være sundt for hesten at gå bøjet med sit hoved helt ind til brinden - de knækker jo midt på halsen!??! Fatter virkelig ikke noget syntes det er ok. Hun bliver jo også nødt til at have godt fat i kandaret for at kunne hive hesten derind - det er og bliver unaturligt.

• #24   30. mar 2008 Ligemeget hvor dygtig Anky så end er, så er det videnskabeligt bevist at Rollkür ikke er sundt for hesten. Hverken fysisk eller psykisk.

• #25   30. mar 2008 Det forfærdelige er jo at det er det hun vinder på, den form for træning med hendes heste smiley

• #26   30. mar 2008 Kine: Er det modsatte bevidst? At det ikke skader?
    Mener jeg ikke at have hørt

• #27   30. mar 2008 zanne:
    Hun behøves da ikke at have meget fat i kandaren for at få den derind.. det kan man da sagtens på et helt almindeligt trensebid..

• #28   30. mar 2008 ~Ll. Brøstrupgård's Hestemix **SADLER SÆLGES** ~
    har set andreas ride der hjemme og nej han er meget sød over for hestene.
    altså anky spænder sine heste helt ind med næsen på højest en langside også rider hun let ridning med helt langetøjler efter så nej ved nu ikk om det er så synd for hestene hun har jo næsten aldrig en hest skadet så hun behandler nok hendes heste godt og sødt

• #29   30. mar 2008 Krikken x D
    Rider du selv bedre?

Syns de er kanon dygtige begge to og jeg tror ikke at nogen af jer er bedre end dem. Fordi man ikke har set Andreas træner betyder jo ikke at han "tæsker" sine heste? Der er da mange gode ryttere i ikke ser træne.
    Personligt holder jeg med Andreas! Han har selv redet de heste op han rider og så er han jo dansker!Men Anky er også dygtig, jeg ved ikke en helt masse om alt det der rollkur noget men hun fortalte om det i Herning og hun vil gerne høre andres holdninger, men var der nogen der sagde en hel masse der? Tror der er flere ting der kan skade en hest meget mere!

• #30   30. mar 2008 Z A N N E : Jeg læste på hestenettet (mener jeg) at det nu var bevidst at det skader.

• #31   30. mar 2008 Ditte: Man behøver ikke kunne ride bedre selv for at kunne sige sådan. ?! Undskyld, men hvad er det for en udtalelse? "Rider du bedre selv?"

• #32   30. mar 2008 Jeg holder med Nathalie. Der har vi en person som tænker på sine heste. Og en person som selv har trænet sine heste op fra bunden.

• #33   30. mar 2008 Jeg er enig med Zanne.... Jeg har hørt og set Anky men jeg er stadig imod det hun gør

• #34   30. mar 2008 jeg må sige at jeg også er dybt facineret af Nathalie.. HUN er en virkelig dygtig rytter.. Og synes det er endnu flottere når de også selv har avlet de heste hun rider topdressur på..

• #35   30. mar 2008 ja natalie er helt fantastiske - jeg synes vi har et stærkt og enormt kreativt landshold der nok skal give andre baghul - Rudolph er helt klart også en super træner som er helt perfekt til at træne hver enkelt person på deres svagheder såvel som styrker.
    men jeg mener dog det er en smagsag hvad folk kan lide - det er jo det der er skønheden ved ridesporten - der var jo også meget tvivl omkring Lars Petersen i sin tid med Cavan, men som sagt, er det hvad man er til og hvilken stil man bedst kan lide...

• #36   30. mar 2008 Ja okay også et trensebid - pointen er hun behøver at have meget fat i den..

Kommentér på:
Emne: Anky og andreas- DEBAT

Annonce