{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Ryttervant og "rollkur" {{forumTopicSubject}}

Er paf og rystet.. sidder og kigger videoer her på HG og falder så over en video af nok noget af det grimmeste ridning jeg i mit liv har set. Vi snakker om en ung hest, der kun lige er gjort ryttervant. Den rides i en holdning der ligner noget som burde være fysisk umuligt! Jeg kan virkelig ikke forstå at det kan lade sig gøre, måtte se videoen 3 gange for at tro det. Vi snakker ikke bare under lod, men adskillige momenter hvor hele undersiden af hestens hoved rører hals og bringe, uden luft imellem. De resterende momenter foregår ved at hesten er inde og ramme sig selv i bringen med mulen, for næsten hvert skridt den tager. Får Anky til at ligne en remonterytter ved siden af. Igen.. hesten her er lige gjort ryttervant! Der er stor uenighed om hvorvidt vi skal ride heste foran eller bag lod, fair nok, men det her.. jeg vil gerne vædde min højre arm på at det er de færreste der kan sige det ikke er noget af det værste ridning de nogensinde har set.
Oven i hatten er manden BERIDER. Kan man trække den uddannelse i en automat eller hvad? Hesten er forresten til salg til den nette sum af 35.000 kr..

Undskyld, det er så fuldstændig ligegyldigt det her emne, men måtte bare ud med det smiley For at gøre det til en debat og give det bare lidt mening - kunne du så finde på at betale det beløb for en hest der var redet sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryttervant og "rollkur"
Kommentér på:
Ryttervant og "rollkur"

Annonce