{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

hvordan er en araber?? {{forumTopicSubject}}

som overskreft... hvordan er en araber, altså jeg har hørt at den er meget varm i hovede, det pøves ikk at være alle der er det vel, men hvordan er deres gangarter? og så noget?

gider ikk dumm/onde kommentar...

har godt nok selv haft en da jeg var 7 år, eller omkrig der ihvert fald, men den red jeg godt nok ikk på såå...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan er en araber??
  • #1   14. apr 2008 Du kan se mine film med Bopart for at se hans gangarter smiley

• #2   14. apr 2008 rasmus Melchiorsen. hehe okay..

• #3   14. apr 2008 thy Bavian. så må jeg da se den..hehe

• #4   14. apr 2008 De er hidsige og har dårlige gangarter. Øh det kan man da ikke generalisere med

• #5   14. apr 2008 "Opfører sig som en DV" lol, en DV kan jo være hvad som helst xD

• #6   14. apr 2008 jamen de er lette at tænde ellers har de et super tempremenet syndes jeg.. det er jo en varm hest. men ikke værre end mange andre varme heste, hvis de altså bliver håndterret korrekt..

de svæver jo utroligt meget. så en kanon gangart har de.. se evt whattii's billeder smiley

• #7   14. apr 2008 allle hest ka være tændte..hehe:D Men er deres gangarter svære at sidde i?? og hva er deres bedste evner..ej okay det er selvf. forskellig for hest til hest

• #8   14. apr 2008 En araber er vel ligesom enhver anden hest, måske er de bare lidt hurtigere til at blive tændte (;

Har selv to, de kan da være hidsige og tændte, og blive bange for noget de har set mindst 500 gange før, men ellers er der ikke noget der.
    Gangen er super, kig billederne hos Sebastian, synes selv han har en super gang (:

• #9   14. apr 2008 altså hvis du kigger malene pedersen lkåne alvls hings Wareno så er han jo klart en lækker dressur hest.. Min den gamle var spring hest... og whatti er langdistance hest. så de kan en masse smiley

altså det kommer and på rygsvinget. what ever er let at sidde på.. zeppelin(min gamle) var svær at sidde på hehe smiley

• #10   14. apr 2008 josefine: en araber er jo avlet til at være i ørkenen, og er derfor meget egnet til distance (: de fleste er dog også gode springere. dressur kan de også, men det er for det meste ikke deres stærkeste side.

• #11   14. apr 2008 engis qo naitsabes... det er selvf. rigtig, hehe takk for hjælpen:b

• #12   14. apr 2008 hehe tkk for hjælpen alle sammen, men jeg skal ikk have en, men har bare hørt og set mange forskellig meninger om dem så... hehe

• #13   14. apr 2008 heheh, jeg akn ikke forstå nogen ikke kan lide dem.. det er min Ynglings race smiley

• #14   14. apr 2008 Spis MERE Hest N

meget uenig smiley

de er da ikke nervøse? og hvad jeg ved af så stikker de ikke snotten i vejret smiley

• #15   14. apr 2008 Rasmus Melchiorsen du er mit liv<33 Elsker dig<33 .
    Den kunne da også sagtens forveksles med en DV, en DV er jo bare en blanding.

• #16   14. apr 2008 Vil indrømme Bopart også har det med at stikke snotten i vejert nogen gange, se evt den første video med ham, der kan man se det :b

• #18   14. apr 2008 Når mht snotten i vejret troede jeg du mente at de var svære at få til bidet. så de bare stan snotten i vejret og var toalt ulydig xD

Ja de er meget mere oppe og køre end en fjordhest..
    og nogen er self meget mere varme end andre :b

• #19   14. apr 2008 Bopart er faktisk til salg hvis nogen sku væe intresserede smiley

• #20   14. apr 2008 Min oplevelse af araberen er, at det er en utrolig intelligent og følsom race... De er pga. deres følsomhed lette at "ødelægge", tror jeg, men til gengæld er det også let at få en super hest ud af en araber, som er utrolig trofast og knytter sig meget stærkt til sit menneske. smiley

Med det sagt, så er det min erfaring, at der findes "tændte" arabere og rolige arabere... nøjagtigt ligesom med alle andre hesteracer. smiley Det kommer dels an på gener (forældrenes sind, bl.a.) og opvækst. smiley

• #21   14. apr 2008 Jeg kan ikke lide araber jeg syns de er pæne nok som udstilngsheste men ikke som ridehest. Jeg kan ikke lide den måde de springer på.

• #22   14. apr 2008 Min araber har knyttet sig utroligt meget til mig. Vi har gjort alt sammen. Jeg har selv tilredet hende, og jeg er da også den eneste, der må sidde på hende.
    Hun er skøn på tur, og hun er super skøn at ride dressur på. Spring er hun elendig til smiley
    Men jeg skal da være den første til at indrømme, at de er mere vågne. Hun kan have sine dage, hvor hun er umulig at hidse ned (helt fra start). Så kan man lige så godt opgive. Men de er sjældne.
    Når hun har sine "gode" dage, er hun utrolig arbejdssom, og hun elsker at bruge sig selv. Hun har en motor uden lige, som jeg indtil videre kun har set i arabere.

Det er rigtigt nok med deres holdning. Den er anderledes. De vil helst gå med halen oppe og hovedet oppe, hvor de rigtigt kan se tingene. Men netop i kraft af at de er mere følsomme, er hun også utrolig nem at ride til biddet. Jeg elsker hendes følsomhed. Hun læser simpelthen mine tanker

Men hvis jeg selv er nervøs, er hun en plage at være på. Så springer hun til side for alt og løber. En halvblodshest er ikke så følsom og opmærksom, så de er bedre til nervøse ryttere.
    Men ville aldrig undvære hende smiley Hun er bare SÅ god. Og hun har en svævende gang uden lige. Der kan en dv godt pakke sig sammen

Kommentér på:
hvordan er en araber??

Annonce