Måske er jeg hys... {{forumTopicSubject}}
... men det gør mig i den grad vred at få skyld for at være useriøs, når jeg stiller relevante spørgsmål til en annonce for en hest, jeg oprigtigt kunne være interesseret i, hvis den ellers afstamningsmæssigt og udseendemæssigt samt i forhold til gangarterne har de kvaliteter, jeg søger... og det finder man jo kun ud af ved at spørge. :-S
Øv, altså!
Ja, undskyld, måtte bare lige have luft...
Jeg er ikke typen, der er god til bare lige at gribe knoglen og ringe til vildtfremmede mennesker, fordi, jeg har lidt dårlige erfaringer med det... Derfor spørger jeg ind, og vurderer jeg så, at hesten er noget, jeg kunne have oprigtig interesse i, ja SÅ ringer jeg. Men det er vel ikke useriøst... er det?
jun 2005
Følger: 41 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 149 Svar: 2.936
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.595
apr 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 856
hvis du ikke selv vil ringe så ku du evt få dine forældre til det...
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.709
Det er derfor, jeg har det bedst med at spørge ind skriftlig - og gerne se billeder - inden, jeg tager telefonisk kontakt og evt. aftaler at komme ud og se hesten.
Har dog "forfulgt" den vedrørende sag lidt og har fundet ud af, at der er tale om et sted, hvor jeg skulle have været ude at se hest en gang før, men hvor jeg blev nødt til at aflyse pga. at den weekend passede min nevø, som bare var SÅ syg, og som jeg derfor ikke havde lyst til at slæbe med ud at se hest. Jeg fik så aldrig lavet en ny aftale, fordi jeg fik billeder af hesten, som ikke lignede noget, jeg havde lyst til at kigge nærmere på. Så okay; kan til dels godt forstå, hvis netop denne sælger synes, jeg virker useriøs (det har ikke været min hensigt, og jeg var heller ikke klar over, at det var samme sted), men bliver alligevel lidt irriteret og ked af det, når jeg nu vitterligt ER interesseret i denne hest, hvis den ellers kan opfylde mine ønsker/krav.
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 575
Kan godt se at spøgrsmål der allerede er oplyst, er irriterende, men så gør dog lidt mere ud af annoncen, så får man vel ikke så mange "dumme" spørgsmål....
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
aug 2007
Selv har jeg aldrig spurgt på en hest, jeg ikke var interesseret i, men det er da sket, at jeg har spurgt ind til en hest - og endda været ude at se en hest - hvor jeg så efterfølgende har fundet ud af, at der ikke lige var nogen kemi mellem hesten og mig, eller at hesten af en anden årsag ikke længere var interessant (som eksempel kan jeg give i dag, hvor jeg forhørte mig på en smuuuuuk hoppe, som jeg faktisk til at begynde med var MEGET interesseret i, men desværre levede hendes stamtavle slet ikke op til det, jeg søgte, da jeg fik kopi af den, og jeg har derfor måttet "droppe" hende igen).
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 12 Emner: 62 Svar: 2.010
Generelt har jeg det også bedst med at sende en sms eller mail, men den generelle mening er at vil man det nok, så ringer man.
Sådan er det bare.
Jeg kan godt se det er irriterende for sælger, for Gud hvor er der mange interesserede, og pludselig falder de fra - efter megen tid med diverse spørgsmål, besvarelser mm. Det mindste de kunne gøre er, at melde afbud eller sige, at det alligevel ikke havde interesse.
Louise
aug 2007
Måske er jeg hys...