{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

Så slap da af!! {{forumTopicSubject}}

Helt ærligt, vil nødig nævne navne, men de fleste kan nok gætte hvem jeg taler om! Kunne man ikke snakke ordentligt til folk hvir heste man TROR er falske? Og hvis man tager fejl, så sig dog undskyld!!!!!! Det kan da ikk være så svært at opføre sig ordentligt! Bare min mening.. selvfølgelig skal FAKE-heste ud, men vent med at anklag FØR i har klare beviser. Fx. sagde én at min Kolfaxi var falsk fordi hun mente Kolfaxi staves Kulfaxi.. HUN tog fejl, men fik ingen undskyldning.. lidt dårligt, for talte skam pænt til hende.. Hvad synes I om alt dette??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så slap da af!!
  • #1   14. feb 2005 jeg synes bestemt at man skal have ordentlige beviser før man anklager og hvis man tager fejl skal man da selvfølgelig sige undskyld - til det andet du skrev med kolfaxi eller kulfaxi så burde du jo vide bedst når du nu er ejeren eller hvad ?

    QnuzZ


  • #2   14. feb 2005 Ja nemlig! desuden er der INGEN registrerede islændere der hedder Kulfaxi (med et u..).. Så ku de lære d!!


  • #3   14. feb 2005 Mener mere at folk burde TALE PÆNT! Prøv at læs de indslag Sissel M skrive om Fake-heste.. SLAP A sir' jeg bare! Vi burde være bedre ved hinanden, man kommer jo ik herind for at få et møgfald..

  • #4   14. feb 2005 Selvsamme frk. Kulfaxi, er også ekspert i at se om billeder er taget på Island (Se under Sölvi fra Fjelholm) - Synd og skam, at billederne er taget i Jylland og Nordsjælland.

    Når, tilbage til emnet. Det er RIGTIG lavt af folk at kaste om sig med beskyldningerne. -Ud skal de falske, men så skal der altså også være FULDSTÆNDIG klarhed om, hvorvidt hesten er falsk, MED beviser!


  • #5   14. feb 2005 ja, det er jeg helt enig i.
    hvis man er i tvivl kan man spørge, finde beviser osv. men stadig skrive på et pænt sprog.

    jeg er blevet anklaget med falske heste mange gange, men jeg syntes faktisk folk skrev pænt, jeg blev ret irretteret da jeg skulle måske forsvare mig selv i 10 indlæg om dagen, og mange havde ikke engang gidet at bruge tid på at finde ud af noget om hestene, og de fleste anklager lød på at de var falske da mine billeder var taget af Heidi Rasmusen, folk gad ikke besværre sig selv med at finde ud af at hun tager billeder af private også, + ejeren må gerne bruge billederne til sig selv ellers ville det da være en dårlig deal.

    men folk skal altså lige ranke lidt i sig selv og skrive pænt og finde beviser først, ordenlige beviser!


  • #6   14. feb 2005 Vi må vel bar' være gode til at skælde SYNDERNE lidt ud smiley


  • #7   14. feb 2005 Regtig god ide

  • #8   14. feb 2005 til Vicki S

    For 100000 gang jeg har aldrig sagt din pony var/er falsk jeg spurte om den havede tabt en sok, men istedet for at svare mig pænt hænger du mig gang på gang ud i forum også Vicki du skal nødig snakke.

    Hilsen Brita


Kommentér på:
Så slap da af!!

Annonce