{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Sabbatår med heste? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har valgt at tage et sabbatår og arbejde som staldmedhjælper. Jeg satte en annonce på heste-nettet, og allerede en time efter får jeg en henvendelse fra en springstald med 10 heste. Parret der ejer stedet tager tit til internationale stævner i Tyskland og Belgien.
Jeg får egen lejlighed + mulighed for at medbringe egen hest hvor opstaldning indgår i lønnen.
Det hele er gået med hurtigt synes jeg, jeg er jo ikke engang færdig med 9. - endnu og derfor er jeg også begyndt at tvivle en smule. Jeg er FULDt indstillet på at jeg skal arbejde meget hårdt og knokle rø*** ud af bukserne, men det er virkelig min drøm at være sådan et sted og bare kunne være mig selv. Men alligevel skal jeg jo ikke ansettes som en slave, derfor søger jeg erfaringer fra jer, der har haft et år som staldmedhjælper, og vil evt. også gerne høre lidt om hvilken kontrakt man kan lave?

Kærlig hilsen Lea

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sabbatår med heste?
  • #1   30. apr 2008 hej, jeg er dyrpasser med hestespeciele og har derfor arbejdet 4år med heste. man skal virkelig være indstillet på hårdt arbejdet og tit i allllfor mange timer om dagen. med en arbejdsdag på typpisk 11-12timer om dagen, der er bestemt ikke unormalt. min bedtse erfaring jeg har gjort mig er at man ikke skal bo på stedet fordi man så nemt vil kunne blive udnytteeet hvis der sker noget i den tid hvor man ellers har fri. men du skal virkelig holdefast i at få en god løn, få mange bliver virkélig underbetalt, og det er altså mega surt at knokle r.... ud af bukserne og så næsten ikke få noget få det. desuden sys jeg også man nemt kan køre surt i det hvis man er ene ansatte fordi man så går hele dagen alene, det kan virkelig blive ensomt, og man bliver nemt træt af hestene.

• #2   30. apr 2008 Jeg har arbejdet i stald i mange år.
    Jeg kan varmt anbefale det.
    Men som du selv skriver er det ikke noget man kommer sovende til.
    Hvis man virkelig ønsker det så kan man også lærer meget af - selvfølgelig hvis det er et ordentlig sted man kommer til c",)
    Så hop du bare på!

• #3   1. maj 2008 Mange tak for svarene (:
    Jeg skal op og kigge på stedet, sammen med min mor inden jeg beslutter mig smiley

Kommentér på:
Sabbatår med heste?

Annonce