{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Jeg måtte ringe 112 i dag ;( ! {{forumTopicSubject}}

Arj ,shit ! Jeg er SÅ rystet !

Jeg var i praktik på min rideskole i dag, og lige efter frokost pausen, pudser jeg sadler sammen med en der hedder Dan . Lige pludselig kom min ridelære ind , og sagde at jeg skulle tage mit rideudstyr og at Dan skulle hente crosser'en ! To privatryttere var taget på tur, og den ene var faldet af ! Hun kunne ikke røre sig, og hendes hest var stukket af ! Vi skulle køre så hurtigt som muligt ud til dem !

Crosser'en havde et fladt dæk, men vi havde ikke tid til at pumpe det, så vi for bare afsted ! Kun efter en time fandt vi dem ! Hende der var faldet, har to kunstige hofter, og havde i forvejen meget ondt i ryggen i dag, før hun tog ud at ride !

Vi fandt dem endelig , men hun kunne ikke røre sig ! ikke rejse sig, og vi kunne umuligt få hende op på crosser'en . vi fangede hendes hest, og jeg sad op, og så ringede jeg hvert 5. min til min ridelære for at opdatere hende ! Tilsidst måtte vi give op ! Min ridelære sagde jeg skulle ringe 112 , og så ville hun vise ambulancen ned til den mark vi var på ! Jeg fik ringet , men de kunne ikke finde ud af hvor vi var ! Vi skulle ride dem i møde !

Først kom der en ambulance for fuld udrykning , så kom der 5 min. efter en lægeambulance , med fire ambulancce folk i , og tilsidst kom der en firhjulstrækker, med to læger i !

Hun lå midt langt inde på en mark, og de kunne ikke komme ind til hende ! Efter 1 ½ time ringede jeg til min ridelære igen for at høre hvordan det gik ! De havde ikke fået hende op endnu !!!!!!!!!!!!!

Så måtte de bære hende hele vejen over marken , og så køre hende på Slagelse sygehus. Hun kunne nemlig ikke tåle morfin !

Jeg er så chokket !

Kirstine .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg måtte ringe 112 i dag ;( !
Kommentér på:
Jeg måtte ringe 112 i dag ;( !

Annonce