{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

Har et spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Har længe gået og tænkt over det her:

Hvordan kan det være at mange herinde, skriver deres hest fx. er Oldenborg, men de har ingen stamtavle og kender ikke forældrene... Hvor ved man det så fra?

Det her er ikke fordi jeg vil virke snobbet eller noget, fordi mine oldenborger har stamtavle... Har bare tænkt over det, så det er bare et simpelt spørgsmål. Og jeg mener ikke kun Oldenborg generelt, men i det hele taget ren-stammet racer...?!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har et spørgsmål
Kommentér på:
Har et spørgsmål

Annonce