{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.808 visninger | Oprettet:

Har et spørgsmål (: .. {{forumTopicSubject}}

Det er i tysk..

kan godt være jeg spørger dumt, men har aldrig rigtig forstået hvordan man ved/finder ud af, om et ord er intetkøn, hunkøn eller hankøn??

Hvordan kan man se det på selve ordet, både med hankøn, hunkøn og intetkøn?! ;s

Håber i vil hjælpe tøser? (;


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har et spørgsmål (: ..
Kommentér på:
Har et spørgsmål (: ..

Annonce