{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

St-hyppolyt {{forumTopicSubject}}

Hejsa.Er der nogle kloge menesker som ved noget om dette foder.
Vi har solgt vores gård og min hoppe slkal opstaldes ude,, og der foder de med Natur mysli fra st hyppolyt, mne det der er i det er at de giver kun natur myslien så det min skal have ud over er noget jeg skal give selv. Perle vil få 800 gr om dagen der ude og det er ikke nok,så jeg ska finde et foder jeg kan give ved siden af og det skulle helst ikke være ren havre..
Kan deres Struktur-Energetikum eller struktur K high energi bruges.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  St-hyppolyt
  • #1   12. jun 2008 hejsa.. altså jeg har kun hørt dårligt om st.hyppolyt... Kender endel der har fodret med det.. men deres heste kunne ikke trives på det, de var meget sultne... og blev grimme i pelsen.. og generalt ikke et særlig godt foder.. men jeg har ikke selv prøvet det.. så kender det ikke selv.. vil dog ikke bruge det netop fordi jeg kun har hørt dårligt om fodret.. smiley

    Men der findes meget foder på markedet og man må prøve og finde det der passer til ens hest.. smiley Alle mine 3 heste, bliver fodret med brogaarden´s foder.. og det er det bedste foder, syntes jeg.. smiley jeg har prøvet spillers, og dangro´s foder.. smiley


  • #2   12. jun 2008 Min har fået hipplyt i lang tid og hun stor trivedes på det..

    Hun fik havre ved siden af.. og masser af hø...

    Den stald hun står i får de alle hippolyt og der er nu ingen der har grim pels eller noget..


  • #3   12. jun 2008 I know men der vor jeg skal have opstaldet bruges der hyppolyt og man kan ikke få lov til foder med andet,, foder selv pt m.Pavo som hun fungere perfekt på.. så men det er der ikke noget at gøre ved kan jo bare håbe de skifter foder

  • #4   12. jun 2008
    Da jeg skulle starte mit føl op med foder var det det mærke (dog følfoder) som min dyrlæge anbefalede?? . Så tror ikke det er så dårligt et foder at det skulle give dårlig trivsel og pels??.
    Min dyrlæge er avler så man må formode hun ved lidt om det??


  • #5   12. jun 2008 Mine 2 fuldvoksne ponyer bliver fodret med hippolyt og havre. Det fungerer rigtig fint og de har begge en fin pels osv.. Den ene får dog også lucerne fordi hun gerne må tage lidt på. Min plag får fase2, havre og lucerne.

  • #6   12. jun 2008 Min Haiko har fået hippolyt , men han trivedes ikke så fik jeg lavet blodprøver og han var helt nede i kobber og jern !! Der var ikke nok i fodret ! Så vil ikke anbefale det

Kommentér på:
St-hyppolyt

Annonce