{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Pas på når du bestiller hovsmed!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så sur! vi havde besøg af en hovsmed her i onsdags (må det være) og vi har brugt ham før men denne gang havde han da sovet i timen mens han ordnene Tascha's hove. Hun kan knap nok gå da han har taget så meget af hoven at hun går "på det bløde" inde i hoven. Er der nogen der har prøvet noget ligende? hvis ja, hvad gjorde du, lod du det bare gå over af sig selv eller ?? er desperat da jeg synes det er synd at se min hest ikke en gang selv kan gå ud om morgenen og gå hen til sit fodder! Er SÅ GAL PÅ DEN PISSÈ HOVSMED! (undskyld sproget)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på når du bestiller hovsmed!!
  • #2   17. jun 2008 Neeejh, er det ham der har sat sko på hesten med sorte ben??

• #3   17. jun 2008 Schakira fik så mange tæv af hendes "gamle" smed, samt en tur med den spidse ende i hammeren i maven, så jeg har skiftet smed

• #4   17. jun 2008 jo men tascha har jo ikke fået tæv jeg stod jo selv derud imens han gjorde det men da jeg ikke er så erfaren hvad det angår heste troede jeg da på at han gjorde sit arbejde som han havde gjordt de ander gange. Fandt jo først ud af at hun havde RIGTIGT ondt i sine ben da der var gået en dag!

• #5   17. jun 2008 Ja, det har vores dyrlæge også tilbudt hvis det ikke blev bedre i løbet af denne uge, det kunne være jeg skulle få kontaktet ham, :b

• #6   17. jun 2008 Det kan ske for alle smede, har du snakket med ham om det?

• #7   17. jun 2008 da min shetlænder sku have smed for første gang, var han ikke så vant til og løfte ben, og ja maín smed har jeg haft de sidste 11 år, og ja han fik skåret for meget af indvendig, men ikke medvillige, fordi min pony, hoppede. så han gjorde det færdig også lagde han en masse vat i og tap udenom, så holdte det op med at bløde. der skete ikke noget med min pony, jeg blev kun forskrækket og ja det er jo en skrab kniv.
    men det er træls når man ikke kan stole på dem, er glad for jeg kender min.

• #8   17. jun 2008 Jo men Tascha står helt stille og løfter selv sine ben når man bare røre ved hendes ben. Og vi har også haft dyrlægen ude samt da vi havde besøg af "hestleg.dk" sagde hun at det ikke så godt ud. Hun sagde også at ham her hov smeden var en man tog når der ikke var andre men det vidste vi jo ikke da vi havde haft ham her hovsmeden før og der havde han jo gjordt det godt. Det kan godt være at det ikke var med vilje men som hovsmed burde han da kunne se om han har skpret for langt ned, det mener jeg i hvert fald. Tascha kan jo ikke gå. med vilje - ikke med vilje ??

• #9   17. jun 2008 *skåret

Kommentér på:
Pas på når du bestiller hovsmed!!

Annonce