{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at bytte hest
  • #1   24. jun 2008 altså hvis begge parter og enig om de vil bytte og de skriver under på det, og du gør KLART hvad din hest kun må bruges til kan der vel ikke ske noget ved det..

• #2   24. jun 2008 har ikke prøvet at bytte, men du kan jo selv skrive en kontrakt hvor i der står hvad din hest må og ikke må bruges til, tage en kopi så i har en hver og bagefter få underskrift af begge parter på begge papirer

• #3   24. jun 2008 Tjah... jeg har aldrig prøvet at bytte hest, men det er i hvert fald vigtigt, at du og vedkommende, du skal bytte med, får lavet en god kontrakt, som tilgodeser jer begge og ikke mindst hestene. smiley F.eks. skal der indsættes restriktioner på din hest, hvis den pga. skade eller lignende kun må være selskabshest. Og det, der især er vigtigt i den sammenhæng er, at for hver "restriktion", du sætter ind i kontrakten, skal der være en konsekvens, hvis kontrakten brydes, hvis kontrakten samtidig skal være juridisk gyldig. smiley

• #4   24. jun 2008 jeg har engang byttet min fjordhest med en haflinger .. lige der var det mig der vandt gevinsten.. men jo bytte hvis begge er enig om det og man er sikker på man ik fortryder så det da helt oki der kan mange gange være mange grunde til hvorfor man vælger at bytte.. sådanne et emne er her på hestegalleri oki.. men hvis du stiller dette på hundegalleri skal du være sikker på at blive svinet til på det groveste ...

• #5   25. jun 2008 dejligt med lidt svar...

JEg har valgt at bytte, da min hest er hyggehst nu, pga ben.
    Har gjort opmærksom på hvorfor til bytter, og alt er oplyst..

Ligeledes har hun gennemgået sin vallak, som også er gået igennem handelsundersøgelse i går eftermiddags..

Det kan min ikke..
    Jeg har været ærlig omkring alt.. Og hun er stadig interesseret. Min kan muligvis blive normal ridehest. Men sælges til avl og hyggeture..

Jeg får en der fortjener mere end skovtur. Som har kapasitet til mere og som gerne vil arbejde. Han er ren hos dyrlægen, dog ikke været i røngten.
    Hun leverer og henter min.. Og har bestilt konkurrence pas til mig.

Der medfølger lidt til hver hest,.,

Skal se hendes hest på fredag. Og håber at den trods den har stået stille, er muligt at komme på ryggen af den og se hvordan den er ...

Hvad siger i?

Kommentér på:
at bytte hest

Annonce