{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Hvad går der galt..?? {{forumTopicSubject}}

Har lige læst et indlæg om en skadet pony som måske alligevel ikke er pony og svar ang. at få dyret målt og blive afklaret om det, da rytteren nok kun har 1 år tilbage som ponyrytter. Hvis den er over 148 cm mener "man" at man ikke kan få hesten solgt og at man ikke har chancer mod de store heste.
I min verden ser det ud som om at man i dressur kan lige så meget på en hest der måler 150 cm som en på 170 cm.
Ang. priser: Prisen på en stor pony er efter min mening skruet op i et helt forkert leje. Ser man diverse salgsannoncer, får man ikke ret meget godt for under 25000. Til gengæld koster en hest på 165-170 cm ca det samme !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad går der galt..??
  • #1   2. jul 2008 Hva vil du frem til ? smiley

• #2   2. jul 2008 1er ponyer er meget populære for tiden, derfor er prisen også meget høj. Men det er klart at en hest på 150 ikke koster ligeså mange penge som en pony gør, da den ikke kan starte ponyklasser og den kan i fleste tilfælde heller ikke konkurre med de større heste når det gælder dressur, fordi de ikke har så stor en gang som en hest på 165

• #3   2. jul 2008 det er måske svært for de mindre heste at vise sig ligeså godt frem med hensyn til gang (; Heste har jo meget større gang end ponyer og faktisk også en HELT anden (;

• #6   2. jul 2008 Så er jeg nok af en anden opfattelse af det at konkurrere end så mange andre. Jeg vil ikke blive ret meget mere stolt over en roset mere eller mindre, men hvis en dressurkritik fortæller mig at den træning og arbejde jeg har gjort med hesten har båret frugt - SÅ vil jeg være stolt af både mig selv og hesten.
    Tab og vind med samme sind, og deltag fordi det er sjovt !

• #7   3. jul 2008 Jeg er ved at købe en hest på 162 cm han har en KÆMPE gang forhold til det jeg rider på som er 175cm så det har ikke noget med størrelsen at gøre.

Kommentér på:
Hvad går der galt..??

Annonce