{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.747 visninger | Oprettet:

Østerlund ridelejr. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil IKKE anbefale østerlund ridelejr!

Nu vil jeg referere min tur dernede 2008.

Vi læste hjemmesiden som så rigtig hyggelig og forsvalig ud.

Og mig og en veninde + forældre blev selvf. enige om at det skulle være præcis denne ridelejr. Enlig blev det uge 28 og vi kom derned. Vi havde engen hest og vi fik en god velkomst og satte vores heste ned på folden, og glædede os til om aften hvor vi skulle ride. Det var en super hyggelig tur. Vi sadlede hestene af og satte dem på fold. Da vi vognede næste dag og skulle ud og ride, var det helt anderledes hjælpe pigerne var efter os.

Hjælpe pigerne havde tydeligvis ikke tjek på tingene og opførte sig som nogle 15 årig piger, som sad og hørte sjofle sange i rytter stuen hvor der sad mange små 7-10 årig børn. Da vi skulle ud og ride fik vi afvide vi skulle øve på opvisningen til vi skulle hjem og det gik ud på at vi skulle sidde på vores heste i en rundkreds rundt om bålet hvor der lå mange træ stubber mm. Det skal lige siges at vi stod 31 heste i en lille rundkreds nærmest stablet op på hinanden , og (ride'lejerens heste sparket ud efter andre heste både med rytter og uden!), Nå men så skulle vi stille os på hesten og det skal lige siges at langt de fleste heste er krydskillen , dvs. At de bukker når man rør dem på krydset og det var der vi skulle stå på. Der var omkring 3 der rød af og slog sig. Om aften igen skulle vi igen ud og ride, og der skulle vi ride "stafet" Hvor det gjaltom at jorde ned af en bakke og rundt om en tønde i fuld fart i glat sand, Hvor der iøvrigt var en der kom alvorligt til skade sidste år. Nå men der var ca. 6 ulykker samme aften pga. af det stafet, hvor jeg selv blev sparket i ryggen af en anden hest (jeg sad på min egen hest) Den hest som sparket mig havde sparket 11 andre heste med rytter på 2 dage (og det var ridelejrens heste). Da vi skulle i seng sang de sjofle godnat sange for børnene eks. var der en titel der lød sådan: Jeg har raget på din fede mor da jeg opereret hendes patter din fede sæk. De lærte også børnene druk sange. Næste dag var hestene driv våde pga. rejn om natten ,Hvorefter vi bare skulle smide en sadel på dem selv om de var driv våde, hvilket kan give KÆMPE gnæve'sår! Mig og min veninde kom samme aften op og skændes med dem da vi ikke mente vi blev behandlet fair, hvorefter den ældste hjælpe pige sad og råbte og bannede os i hovedet, mine forældre ringede så til hende der ejede stedet , og hun langde alt skylden over på os selv om hun nærmest ikke havde set os fordi hun slet ikke på nogen måde deltaget ! Vi red også rundt og så fort østerlund da vi opdagdede at de havde KÆMPE bjørne'klør på deres grund Jeg mener bare små børn ved jo slet ikke hvad en bjørne klo er! Jeg vil IKKE anbefale dette sted da sikkerheden slet ikke er i top!. Og jeg er blevet meget chokeret! Og der ligger meget mere bag denne historie!
Det skal lige siges vi tog hjem 3 dage før hvor der også var 2 andre piger der ikke ville være der mere og var villige til at stikke af fordi de ikke blev behandlet ornligt og fordi sikkerheden var så ringe .
Mvh Rikke

p's giv mig meget gerne kommentar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Østerlund ridelejr.
Kommentér på:
Østerlund ridelejr.

Annonce