{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.940 visninger | Oprettet:

Østerlund ridelejr {{forumTopicSubject}}

hej hg'er
da jeg måske skal på ridelejr og jeg så vil vælge østerlund tænkte jeg på om jer der har været der lige kunne svare på de her spørgsmål:

- på sidste dagen har jeg fået advide at man med en gruppe skal finde på en sang og så lave en "leg" til den er det bare sådan at man bestemmer át man springer til en sang
- hvad var det sjoveste
- var der tid hvor man bare måtte hvad man ville hvis ja måtte man så bare ride en tur???

i må meget gerne hvis i har ligge billeder ind der fra er meget intraserret i at se billeder fra tippien og strigle konkurrencen
håber i kan svare på spørgsmålene og bare lige sådan jeg ikke kommer til at skulle svare på hvilken uge jeg skal afsted i så blir det 27 hvis det er.... hehe tror det her er den længeste besked eller hvad det nu hedder jeg har lavet her på hg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Østerlund ridelejr
  • #1   23. feb 2013 i må også gerne ligge et billede ind af den hest i red

  • #2   23. feb 2013 så vidt jeg ved er det til orrienteringridtet man skal lave en sang. og den sidste dag skal man lave opvisning, hvor man jorde op af galop banen og alt muligt.

    jeg har ikke rigtig nogle billeder udover det her ene, af den ene hest jeg red, Sammy:


    profilbillede
  • #3   23. feb 2013 okay det var der bare nogle der sagde med den der leg tror de mente det der galop halløj kunne du finde på at tage derhen igen

  • #4   23. feb 2013 ja! jeg ville tage derop hele sommeren, hvis ikke det var at jeg var for gammel -.- virkelig dejligt sted, med søde heste, hjælpsomme hjælpere og lækre rideskove smiley

  • #5   23. feb 2013 okay har været lidt nervøs da nogle skrev det var dårligt og de tog hjem før tid regner helt sikkert med at tage derop eller tror faktisk det er ned hvor gammel var du første gang

  • #7   23. feb 2013 hehe nu lyder jeg nok dum men hvad er det nu uregelmæssig betyder

  • #8   23. feb 2013 det jeg elsker ved østerlund er at man sover i en tippi man må bade med hesten en dag og at det ikke er undervisning men hygge

  • #9   23. feb 2013 Jeg var 4 år i træk på Østerlund, efter at have været et lidt kedeligt år på Enghøjs ponyklub, tror det kommer an på hvad man er til.
    En af de sjove ting er galop med hestene i søen som man gør en af dagene, og så skovturene.. Og spring ja, og striglekonkurencen var da også hygge smiley
    Men jeg havde nogle super fede år!
    Stoppede kun fordi jeg blev for gammel smiley


  • #11   23. feb 2013 tinna r: min mor skriver også til dem og vi får tilsendt en broshure (staves) har altid drømt om at bade med en hest og glæder mig til striglekonkurrencen fordi så kan jeg endelig prøve at sætte andet en fletning rider en fjordhest nu og hans man er mega strid og er lang altså den stritter ud til alle sider så ja elsker også at galopere

    team nielsen så på midt jysk ridelejrs hjemme side det var da meget fint der og sådan men for mig skal det ikke være undervisning men bare råhygge


  • #12   23. feb 2013 Hvis du vil have råhygge så er Østerlund altså super, sang og sammenhold.. Jeg havde det på samme måde som dig, får rigelig undervisning til hverdag, på sommerferie ville jeg bare have det sjovt og hygge mig..
    For det er rigtigt nok at det ikke er det vilde undervisning der er, men det er ikke det der lægges vægt på..
    Hvis du vil udvikle dig primært ridemæssigt vil jeg dog også anbefale en anden ridelejr smiley


  • #13   23. feb 2013 har de ikke også en bål plads hvis ja hvor tit tændte de bålet

  • #14   23. feb 2013 Nu er det mange år siden jeg var der, men det var rigtig sjovt

  • #15   23. feb 2013 okay i morgen skal vi ha fat i en broshure

  • #16   23. feb 2013 Hold da op....østerlund ridelejr - eksisterer det stadig smiley Jeg var der flere år i træk som barn og jaaa det er jo efterhånden 25 år siden smiley

    Har absolut kun gode minder derfra....weee væddeløbsbanen...nurh det var sjovt!!
    Fed Tippi, god mad, masser af sjov med hestene....enorme folde, lækker natur, gode sange man sang på turene i skovene, fodrede hesten i ridehjelmen, red tur om natten, striglekonkurrence, voltigering, springe over ild, Oluf der skød sit gevær af sen aften og skræmte livet af os alle, når vi sad rundt og bålet og hyggede os.

    Ja Oluf og hans datter Trine....er de der endnu?
    Det var en skøn tid dengang!!! Og Oluf satte altid prikken over iét. Man skal ikke være fin på den dernede smiley


  • #17   23. feb 2013 øhh ved bare det er en der hedder bitten

  • #18   23. feb 2013 Ja badeturene....omg det var hyleskægt. Et år red jeg på en hest som, da den hørte den første gå i vandet, rendte afsted med mig og vupti fuld fart UD i vandet. Hestene nød det ligeså meget som vi gjorde!

    Og slik kiosken!!! Der stod man i kø HVER eftermiddag.... smiley Det var ren råhygge.

    Mentaliteten dernede var helt nede på jorden....

    Forestil dig der kommer en rigtig fin dame med 2 små piger....sådan rigtig fint klædt på og spørger ind til både det ene og det andet for der må virkelig ikke ske hendes børn noget og de må ikke blive beskidte....
    Se så for dig, at en medhjælper giver denne dame en spand vand.....og hun hiver surt og forfærdet sine børn i bilen og kører derfra med hjulspind.

    Så har du ca et billede af det....
    Et af årene havde de også et hængebuesvin til og gå løs dernede - tam selvfølgelig.

    Min mor havde vist aldrig fået så beskidt en datter hjem før....men i guder hvor havde jeg haft det sjovt...
    Et par af årene havde jeg min egen pony med....til striglekonkurrencen blev hendes man malet grøn mm, med hårfarve vel og mærke smiley

    Et sted med sjov og spas og hvor man også bliver udfordret på sit mod. Ride over hængebro, springe over ild, give den fuld gas på galopbanen og ponyerne véd det skal gå stærkt, men også bare hyggelige ture smiley


  • #19   23. feb 2013 Bitten det er Trines mor og Oluf´s mand - hun er sååå sød, men må godt nok være oppe i årene nu :-).
    Troede ikke det eksisterede mere - synes jeg engang hørte om, at det blot hed østerlund og var et sted man kunne komme til polterabend osv...og så engang Oluf i tv med grøn fuldskæg på en ligeså grøn motorcykel smiley

    Jeg ville uden tvivl sende min egen datter derned hvis hun havde alderen og var hestepige smiley


  • #20   23. feb 2013 Håber jeg får en plads

  • #21   24. feb 2013 jeg var der oppe sidste år og jeg syntes ikke der var særligt fedt jeg havde min egen pony med men det havde nok noget at gøre med min pony blev sparket to gange og det de havde skrevet på hjemmesiden ikke rigtigt passede...:/

  • #22   24. feb 2013 Hvad passede ikke

  • #23   24. feb 2013 på hjemmesiden stod der de sprang og lavede voltering + mere men det meste passede slet ikke det var virkelig en dårlig oplevelse...

  • #24   24. feb 2013 nå men det siger andre jo det gør måske er det kun øvede der lavede voltering


  • #25   25. feb 2013 Jeg har selv gentagene gange været på Østerlund, og hvert år har det været en succes.
    Bade med hestene, skovture, tøsehygge, leg på dækkene i søen, spøgelseshistorier, natløb, og foldhygge smiley
    Var jeg ikke faldet for aldersgrænsen, var jeg taget afsted iår igen smiley
    Hestene er super søde, og de heste jeg er blevet tildelt har altid været super søde, men stadig givet en passende udfordring:)
    Vil helt klart give lejren 5/5 stjerner


  • #26   25. feb 2013 Dejligt at høre

  • #28   25. feb 2013 det kan alle "telte" jo være og har sovet i telt mange gange før og der er intet sket

  • #29   26. feb 2013 det var ikke kun øvede de havde simpelthen solgt deres heste og undgået at slette der fra deres hjemmeside det var virkelig en skuffelse fordi det var en af de største grunde til jeg skulle derop:)

Kommentér på:
Østerlund ridelejr

Annonce