{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.336 visninger | Oprettet:

Sikke en tegning.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle

ja for noget tid siden ja helt præsis d 17-07-2008 var der en der skrev et indlæg om at hun havde fået stjålet sine 2 heste og vi alle ville hjælpe hende så vi sat hendes indlæg på andre gallerier og en havde lavt løbesedler og det hele og hun var gået til TV2 Østjylland med sagen og så ser man dette idag

copy / paste fra: (link fjernet)

SKANDERBORG - To heste, der på mystisk vis forsvandt fra en fold ved Vrold i Østergaard Plantage, står nu i Nordjylland.

En 85-årig mand har fået dem hentet som kompensation for manglende betaling for tre andre heste.

Ifølge den 85-årige Ejnar Østergaard fra Ranum i Nordjylland har han 30.000 kr. til gode ved Mariza Helene Fjordmand Damm fra Vrold ved Skanderborg.

Hun købte tre heste på afbetaling hos ham i starten af maj, men har aldrig betalt en krone, fortæller han.

Derfor har nogle af hans bekendte været forbi folden ved Vrold Østergaard Plantage og hentet de to heste, som Mariza Helene Fjordmand Damm efterlyste i sidste uge.

- Egentlig skulle mine hjælpere have hentet mine egne tre heste, for når hun ikke har betalt dem, vil jeg have dem igen, siger Ejnar Østergaard.

Hun har slettet sig her inde fra... kan jeg så også godt forstå.... men hold kæft en tegning.... også bare det at hun ikke havde set at hestene havde været væk i et par dage......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en tegning....
Kommentér på:
Sikke en tegning....

Annonce