{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
226 visninger | Oprettet:

HJÆÆLP ny smed {{forumTopicSubject}}

hej alle i distrikt 5... Da min gamle smed har fået gigt i albuerne er jeg desværre nødt til at finde en ny, men jeg synes det er utroligt svært at finde nogen som man kan lide og samtiddig ikke køre med fuldstændig overpriser...
Er der nogen som i kan anbefale??
mine krav til en smed er at han skal være god ved hesten og ikke flippe fuldstændig ud når hesten ikke lige vil stå stille.
han skal kunne sit håndværk
og have en fornuftig pris
evt vilo han gøre det sort...

da jeg bor i Hinnerup er det selvfølgelig vigigt at han køre i 8000 områderne (eller bare region 5)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆLP ny smed
  • #2   3. sep 2008 det er bare vigtigt for mig at det er en der er ordentlig ved hesten... og hvis jeg bare søger efter en på nettet ved jeg jo ikke hvilken type person det der, derfor håber jeg at der er nogen herinde der kan foreslå mig en smed de har gode erfaringer med:-)

• #3   3. sep 2008 Prøv at søge herinde (link fjernet)

• #4   3. sep 2008 ved ikke lige hvilke regioner osv..
    men jeg bruger JakocFreund, han er mega døgtig. har kun brugt ham en gang, men det er i hvert fald godt, så ham bliver jeg ved med. tror hvis han kommer fra horsens , men han kommer her til vestjylland hver mandag smiley held og lykke

• #5   3. sep 2008 hej jeg har fået ny han hedder søren knudsen han er ny uddannet for ca. 3 måneder siden han er dygtig oh rolig og tålmodig har dog kun haft ham en gang men jeg tror på ham.. tlf nummer er40421878 ham vil jeg bruge for efter tiden til vores 2... hvis i kontakter ham må i da gerne sige det er mig der har anbefalet ham smiley han kommer fra møldrup ved ikke om han vil køre til dig men prøv at ring han er venlig smiley

Kommentér på:
HJÆÆLP ny smed

Annonce