{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Ny hest at ride på... {{forumTopicSubject}}

Ja i dag har jeg "fået" endnu en hest at ride på (Ud over Victor som jeg har part på).

Victors ejer fødte jo i januar og er begyndt at ride ham selv 3-4 gange i ugen, så lige pludseligt havde jeg jo en masse tid til overs. På sin vis var det dejligt, men nu har jeg bare svært ved at holde mig i ro, hvis jeg ikke skal gå helt i stå.

Da min veninde så spurgte om jeg ville hjælpe hende med at få hendes hest i gang igen når hun fik den hjem efter den havde været lånt ud, sagde jeg jo selvfølgeligt ja. Meningen var så at jeg bare skulle have hjulpet hende i gang med den, men det blev der ændret på i dag.

Jeg var ude og prøve hesten og man kan godt mærke den har stået stille i 3 mdr ved låneren og ikke er blevet redet helt korrekt - den er meget usikker på signalerne... Meget mærkeligt når man kommer fra Victor der reagerer øjeblikkeligt på meget fine tryk og signaler og så komme over på en hest, der skal have meget tydelige og kraftige hjælpere med benene for at vide hvad den skal...

Efter at have redet den i dag snakkede vi så lidt om det og hun mente ikke hun havde tid til at tage den hver dag pga vores studie og havde ret dårlig samvittighed over det... Og jeg vil vildt gerne ride på den, da det er en skøn hoppe, med et fantastisk temperament - den skal bare lige rides op og få musklerne og smidigheden tilbage igen. Så vi blev enige om at jeg tager hesten et par gange i ugen fremover og når hesten så er i form til det kan jeg begynde at tage den med til de stævner Vics og jeg skal afsted til - så får Vics også en transport kammerat...

Og det er jo kun skønt at få lidt mere træning og ride nogle forskellige heste...

Billeder kan ses på min HN-præsentation (De sidste 2 af Sheherazade) og jeg håber på at kunne få nogle billeder med mig på ryggen engang...

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hest at ride på...
Kommentér på:
Ny hest at ride på...

Annonce