{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CAIR sadler?
  • #1   7. sep 2008 jeg er utrolig glad for mine har pt to hvor min mor lige har købt ''den 3.'' xD jeg er glad for dem, de ligger godt på min hest ..

• #2   7. sep 2008 Jeg har kun oplevet at de kan lige på alle heste som har prøvet min sadel.
    Har en wintec pro dressur med cair, mange af mine veninder har prøvet den på deres heste (dog har vi skiftet bom efter hvad den enkelte hest bruger) og den ligger bare perfekt på dem.

Men tror der er forskelligt hvad folk har oplevet

• #3   7. sep 2008 hvis du vil have noget der ligger ordentligt på din hest er det ikke en engelsk sadel.

• #4   7. sep 2008 Jeg har en isabel werth og jumping pro wintec havde før en dressur pro alle wintec xD ;D

• #5   7. sep 2008 Røsle Luna Sif Dyre Foto
    hva skal det så være da?

• #6   7. sep 2008 man kan ikke sige at de passer enhver hest bare fordi kopfjernet kan udskiftes, det er der fejlagtigt mange der tror. Med wintec er det lige så vigtigt at få den tilpasset af en sadelmager, som med andre sadler.

• #7   7. sep 2008 Jolly&Camino .- Det smarte er jo netop at bommen kan du selv skifte og så det er der er cair gør at den selv tilpasser sig, Cair=luft=ikke noget en sadelmager skal gøre, og bommen tilpasser du jo så efter hver hest med de forskellige størrelser så nej de skal ikke tilpasses af en sadelmager eftersom de på den ene side selv kan regulere sig og det de ikke selv regulere sig kan du skifte kopfjernet efter

• #8   7. sep 2008 Jeg har to wintec med cair, Wintec Pro Cair dressur og Wintec Close Contact Spring med cair, siden jeg købte dem har min hest ikke haft ondt i ryggen, de har ligget super godt og jeg har haft kanon støtte. Kan stærkt anbefale dem

• #9   7. sep 2008 så du vurderer selv om dine sadler ligger godt på din hest?
    Ok hver sin smag. Jeg ville ALDRIG købe en sadel og så selv vurdere om den lå optimalt.

Det jeg siger er at de wintecsadler IKKE passer alle heste optimalt, heller ikke selvom de er med cair og udskifteligt kopfjern. Der er flere andre faktorer der spiller ind når det kommer til sadeltilpasning. Og det har kun en meget professionel sadelmager forstand på efter min mening.

• #10   7. sep 2008 ..Jolly&Camino .
    Jeg vil give dig ret i at ikke alle wintecsadler, selv om det er dem med det nye luftpudesystem ligger optimalt på alle heste. Kender fler hvor de ikke har passet på deres heste.
    Men det er helt sikkert en af de mest flexible sadler på markedet i dag, og kan passe mange forskellige tyber heste.

Hvad angår om den passer eller ej i forhold til sadelmager, kan nogen altså gost se det selv... og andre for at være sikre - eller fordi de ikke kan, får en prof ud og bedømme det.

Men nu er dette jo ikke en diskotion om sadlemager eller ej, så det vil jeg ikke gå mere ind i. Men jeg syntes wintec er nogle fine sadler og det er bates også- det er jo den samme sadel bare i læder =)

• #11   7. sep 2008 Og ja man kan da få en sadel ud og prøve den, og ligger den ikke ordenligt, må den jo bare tilbage =)

• #12   7. sep 2008 ANE 08/09
    For at sikre at sadlen passer hesten skal det altid tjekkes af sadelmager. Eller du mener måske selv at du kan fylde den mængde luft i puderne der gør at sadlen passer hesten? Og nu er bom og kopfjern ikke det samme, så nej, sadlerne passer bestemt ikke til alle heste.

• #13   7. sep 2008 L.Moltzen .: Ja vil give dig ret i at det er nogle virkelig skønne sadler. Er også nogen af dem der er på min topliste X) Og klart et mærke jeg ville vælge næste gang jeg skal købe en sadel.

• #14   7. sep 2008 Jolly - Ja det gør jeg, plus at jeg holder meget øje med hvordan hendes ryg er når jeg bruger den nye sadel, plus at jeg får flere hestetøser og FAGfolk til at sige deres mening om hvordan den ligger, og i løbet af de år jeg har haft med heste og gøre har jeg altså også lært et par fif her og der

Brobjerg - Well min hest er altså ikke lavet af porcelæn, som jeg lige skrev til jolly holder jeg meget øje med hver dag hvordan min hest har det i ryggen, plus at jeg får mange forskellige mennesker og dygtige fagfolk til at sige deres mening om hvordan sadlen ligger, og indtil videre har min hest det ganske udemærket

• #15   7. sep 2008 L. Moltzen - Nemlig, nogle kan altså efterhånden godt selv se om sadlen ligger godt eller af røven til

• #16   7. sep 2008 Hvis min pony viste de mindste tegn på at sadlen var ubehagelig eller hun havde ondt pga den eller noget, ville jeg ikke tvivle et sekund på at tilkalde en sadelmager, men når hun gik fra faktisk at have lidt småondt i ryggen(også pga vokseværk) til aldrig nogensinde at have ondt i ryggen og til at jeg følte det meget mere behageligt at sidde på hende og hun virkede noget mere afslappet og jeg og mange andre mennesker syntes sadlen lå rigtigt godt på hende, vil jeg ikke til at bruge en masse penge på at få en sadelmager ud og kigge på det, når der jo ingen problemer er ? Havde det være en lædersadel úden cair og sådan ville jeg selvfølgelig få sadelmager ud og få den omstoppet, men når wintec selv reklamere med sadlernes store tilpasningsevne osv. er det ikke noget jeg vil spilde tid og penge på

Kommentér på:
CAIR sadler?

Annonce