glemmer at oprette vores heste.... ups {{forumTopicSubject}}
Hehe, de siger man har en masse tid når man er arbejdsløs, men hvor dælen forsvinder tiden hen..? nu har jeg ikke arbejdet i 1½ uge, og jeg har stadig ikke fået opdateret profilerne, har nogle kåringsbilleder af Royal, men jeg skal da også have taget billeder af Sofie, Bjørn, Ulla, Aimee, Pernille og Sally - som er ved at være helt anstændig at ride på, det er blevet min mors hest (de lærer begge at ride sammen, ingen af dem kunne noget da vi begyndte) men ud over deres profiler, har vi da også Freja, som min far købte for 1½-2 måneder siden, hende har jeg slet ikke fået taget billeder af endnu, så hun skal da også snart oprettes... For ikke at snakke om den nye Bellami, vi havde den inde til bedækning, men manden kan ikke batale regningen, så den har vi fået overdraget, det er da 2-3 uger siden, Så NU må jeg da snart komme igang med at tage billeder og få dem lagt ind...!!
ikke mindst af Sally og mor, er så stolt af hende, hun har overvundet hendes angst fr heste og er begyndt at ride på en hest der ikke engang er ordenlig ridevant... flot ikke... (læs historien i min fotoalbum med mor til hest) ...
hvad med jer? har i tid nok til at nå det i vil?
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
kan du så komme i gang
Jeg kunne lige finde lidt tid da jeg kom hjem fra arbejde.. Så der blev taget lidt nye billeder og allerede lagt dem ind. For nemlig længe siden jeg har taget billeder af hestene ude på marken bare.. Men nå må jeg vidst også hellere få lettet min røv og få redet inden jeg skal til fodbold.... Hvis jeg dog bare kan få mine støvler på :s
aug 2007
Følger: 75 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 68 Svar: 405
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
syntes bare det er for ringe af mig at jeg ikke har fået taget nogle billeder af Mor på HENDES hest... må jeg hellere få gjort i morgen når hun skal ride igen... har glemt kameraet de sidste par gange...
det er bare ærgeligt jeg ikke kan få taget billeder af Sally, Freja, Pernille og Sofie til kåringen d. 20, for der skal jeg selv mønstre Sally (vi går fløj HAHA..!!!) men VIL have billeder af dem med deres rosetter...
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
jun 2006
Følger: 112 Følgere: 100 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 4.252
glemmer at oprette vores heste.... ups