{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købe hest..?????
  • #1   12. sep 2008 en girme . måske et tæppe og transportgamacher smiley
    og trailer med halm eller spåner i. Hønet i trailer, hvis det er en længere tur. og så en dejlig rar boks til hesten der kommer hjem:P


  • #2   12. sep 2008 Hehe xD Miin havde ik transportgamacher men overlevede alligevel d: Hvis det er en laaaang tur træk lidt rundt med den sådan den kan strække benen d:

  • #3   12. sep 2008 da jeg hentede min første pony havde vi kun hø net i ikk andet alså det kommer jo an på hvor langt du skal fx. sq vi kun ca. 10 km

  • #4   12. sep 2008 Tja der er lidt af vært det kommer an på så meget.
    Trailer (husk bund og lidt hø wrap/ hø til den har noget at stå at spise)
    Grime.
    Træk tov
    evt. papier.
    Kamera smiley
    evt. spørgsmålomkring den nye hest. Det er meget godt at have nogle spørgsmål med ellers får man aldrig spurgt om det : p



  • #5   12. sep 2008 Heste spiser meget sjældent under kørslen fordi de har mere travlt med at holde balancen. Har aldrig hø eller wrap med under kørsel.

    Transportgamacher, grime (+ ekstra grime i tilfælde af at hesten knækker den) og et par træktove.
    En trailer med spåner (skal være spåner ifølge loven og det er uanset hvor langt man skal køre).
    Og et bevis på at hesten er din.


  • #7   12. sep 2008 Maria og de 4 drenge *: så må veninden og jeg have meget mærkelige heste da de tømmer høposen i løbet af inden tid når vi er ude at køre.


  • #9   12. sep 2008 Majken: Jeg siger ikke at de ikke gør det! Jeg har kørt rigtig meget med heste i mange år og de har aldrig haft behov for hø undervejs...

  • #10   12. sep 2008 Min spiser også, og når der ikke er mere, så sparker han i bunden.... Så jo, tag gerne noget spiseligt med til den i traileren, nogle heste kan godt lide at spise under kørsel :0) Men nu kører jeg også meget pænt, når jeg kører med heste, så Felix keder sig nok... kunne være jeg skulle prøve at give den GAS, næste gang... :0/ hmm ej

    Heidi


  • #11   12. sep 2008 Forskellen er nok, at vi som regel kører lastbil...

Kommentér på:
Købe hest..?????

Annonce