{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesten skærer tænder under træning
  • #1   30. sep 2008 Hej jeg spurgte min træner en gang og hun sagde at jeg skulle prøve at købe mig et rullebid. Det ville hjælpe for så ville hun lege med det i stedet for at skære tænder=)

• #2   30. sep 2008 Jeg rider med et tre delt bid hvor den midterste plade kan rulle...

• #3   30. sep 2008 Nogle heste har ret meget nerve og der skal ikke ret meget til at stresse dem under pres -selvom de umiddelbart virker ret ligeglade.
    Det kan være han gør det, når han føler sig presset. Som du selv skriver gør han det, når du beder ham om at arbejde lidt ekstra. Det kan være han synes det er svært og så er det hans måde at reagere på.

Min venindes hest har det også med at skære tænder og gør det specielt hvis hun rider den ekstra hårdt -forlanger lidt ekstra af hende, så begynder hesten at skære tænder.

Tror det er det samme her.
    Du skal bare sørge for at ride med en rolig hånd og så ikke presse for hårdt på. Lad det tage lidt ekstra tid smiley

• #4   30. sep 2008 Han er nemlig lidt en "nerve hest"- så det kan jo være han gør det så snart jeg beder om det mindste. Jeg må prøve og give mere ro på.

• #5   30. sep 2008 jeg have en stresset hoppe i træning engang (væddeløbshest), hun fik sådan en bide plade i munden da de simpelthen kan ødelægge deres tænder ved det. efter nogle måneder kunne vi indimellem skifte pladen ud med en skumkæde ( noget man kan købe på væddeløbsbaner) en kæde der sidder sammen med bidet men hænger noget mere løst, så de går og arbejder med den istedet for, den er ret effektiv.

• #6   30. sep 2008 GoldenEye gør det også og han er ikke en nervehest, han er meget rolig, men han skære også tænder, når han skal lave dressur, det virker som om han keder sig, så jeg sørger for at lave mange forskellige øvelser..

• #7   30. sep 2008 Domino er også helt rolig og sød og rar, men han er en "nerve-hest"
    Efter første stævne tabte han sig helt vildt og han ville ikke røre sit wrap en dag efter -selvom han egentlig virkede ret upåvirket og opførte sig langt over forventning. Så det kan man ikke altid tage efter. De behøver ikke være varme bare fordi de har lidt nerve.

• #8   19. okt 2011 min gjorde også det også skiftede vi bare bid:)
    fra 3-delt til 2-delt... det hjalp virkelig:)

Kommentér på:
Hesten skærer tænder under træning

Annonce